AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #21 Skrevet 9. mai 2018 Herremin! Han i MM... jaja, de andre er vel glade for det siden han trekker seg. Men mindre de får inn i kontrakten hans at det er kun pga sykdom, skade eller lyte han kan trekke seg Anonymkode: 669bd...458
Snuppah00 Skrevet 9. mai 2018 #22 Skrevet 9. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herremin! Han i MM... jaja, de andre er vel glade for det siden han trekker seg. Men mindre de får inn i kontrakten hans at det er kun pga sykdom, skade eller lyte han kan trekke seg Anonymkode: 669bd...458 Eller fordi han savner kone og barna, som han ikke har noe særlig med å gjøre. Barna altså. 2
Gjest O.G. Skrevet 9. mai 2018 #23 Skrevet 9. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det håper jeg virkelig. Etter 15 år med reality er det virkelig på tide med noe nytt! Anonymkode: 7c288...2c2 Enig.
Kjetil E Skrevet 9. mai 2018 #25 Skrevet 9. mai 2018 På 8.5.2018 den 18.45, AnonymBruker skrev: Fordi de som produserer reality-serier er helt desperate etter å få inn flest mulig kjente ansikter / navn. Bare se på deltaker-listene til kjendis-versjoner av konsepter som 71 Grader Nord, Mesternes Mester eller Farmen. Minst nitti prosent er folk som TV-seerne sannsynligvis aldri har hørt om før... Anonymkode: eb284...ffd Deltagerne i Mesternes mester bør da vitterlig være kjente fjes for alle som er inntresert i sport. Okei de eldste er kanskje ukjente for vår yngre garde da men. Høy A-kjendis faktor i Mesternes mester. Synes og det er tålig bra kjendisfaktor i 71" Nord kjendis. Men Farmen kjendis virker det som sliter ganske mye for å få de store navnene. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #26 Skrevet 11. mai 2018 Rent fysisk burde vel Riise fremdeles klare seg greit. Men dersom noen øvelser krever logisk sans og en del tanke-virksomhet, såer han nok veldig fort ute og kjøre... Anonymkode: eb284...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #27 Skrevet 11. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Rent fysisk burde vel Riise fremdeles klare seg greit. Men dersom noen øvelser krever logisk sans og en del tanke-virksomhet, såer han nok veldig fort ute og kjøre... Anonymkode: eb284...ffd Nå holder det! Sikker på han kommer til å vise at han er langt smartere enn hva enkelte tror! Bare fordommer! Anonymkode: d162b...168 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #28 Skrevet 11. mai 2018 Der tror jeg han kan overraske og bli blant topp tre. Anonymkode: c761c...f75 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #29 Skrevet 18. mai 2018 Å leve av reality. Det må være et veldig trist og tomt liv. Anonymkode: eb284...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #30 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å leve av reality. Det må være et veldig trist og tomt liv. Anonymkode: eb284...ffd Du er bare misunnelig. Må jo være en drøm å leve av å være på TV og ikke gjøre noe spesielt. Anonymkode: d162b...168 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #31 Skrevet 18. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er bare misunnelig. Må jo være en drøm å leve av å være på TV og ikke gjøre noe spesielt. Anonymkode: d162b...168 Nei, jeg mener faktisk at Riise er så oppmerksomhetsyk at det tipper over til patetisk. Men dette er vel den retningen hele samfunnet går i. Alt for mange i dag som ønsker å bli berømte, uten å egentlig ha gjort seg fortjent til det. Anonymkode: eb284...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #32 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg mener faktisk at Riise er så oppmerksomhetsyk at det tipper over til patetisk. Men dette er vel den retningen hele samfunnet går i. Alt for mange i dag som ønsker å bli berømte, uten å egentlig ha gjort seg fortjent til det. Anonymkode: eb284...ffd Hva mener du Riise ikke har gjort seg fortjent til berømmelsen?? Ta deg en titt på merittlisten hans du! Jeg er ingen fan av Riise, men irriterer meg over at han alltid skal hakkes på av hvermannsen. Anonymkode: c253f...277
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #33 Skrevet 18. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du Riise ikke har gjort seg fortjent til berømmelsen?? Ta deg en titt på merittlisten hans du! Jeg er ingen fan av Riise, men irriterer meg over at han alltid skal hakkes på av hvermannsen. Anonymkode: c253f...277 Han var jo flink nok på fotballbanen en gang i tiden. Men de siste par årene har han blitt mer og mer oppmerksomhetssyk, og gjør nærmest hva som helst for å få oppmerksomhet, avis-oppslag og sympati. For en stund siden snakket han om at han ikke hadde peiling på hvor faren hans var begravd, og at moren hans nektet ham å gå i begravelsen etter faren. Men dette er jo selvfølgelig noe Riise kunne ha funnet ut av for mange år siden på egen hånd, uten å klage til media. Han kunne for eksempel ha kontaktet slektninger eller venner av faren sin, som var tilstede ved begravelsen. Da kunne han temmelig kjapt ha funnet ut hvor faren hans lå, uten å dra frem dette på TV eller i aviser. I tillegg er Riise ekstremt egosentrisk, og mangler fullstendig selv-innsikt. Han kan blant annet ikke begripe hvorfor Ole Gunnar Solskjær alltid har vært langt mer populær enn ham. Men Solskjær har iallefall aldri oppført seg som en tullet klovn for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet. Men med Riise og kvinnfolkene så har det jo alltid vært se på meg, se på meg, SE PÅ MEG vanvittig dyre vesker, klær og sko, sminke og så videre. Anonymkode: eb284...ffd 3
Leifern Skrevet 18. mai 2018 #34 Skrevet 18. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg mener faktisk at Riise er så oppmerksomhetsyk at det tipper over til patetisk. Men dette er vel den retningen hele samfunnet går i. Alt for mange i dag som ønsker å bli berømte, uten å egentlig ha gjort seg fortjent til det. Anonymkode: eb284...ffd Du siktet vel ikke til Riise i det siste avsnittet, for Riise er en av svært få nordmenn som har vunnet mesterligaen, og er den med flest landskamper gjennom tidene for herrelandslaget i fotball. Har da gjort seg fortjent til å bli noenlunde berømt ut fra det. Blir selvsagt noe annet med de som bare er kjent for å være kjent. 1
Leifern Skrevet 18. mai 2018 #35 Skrevet 18. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var jo flink nok på fotballbanen en gang i tiden. Men de siste par årene har han blitt mer og mer oppmerksomhetssyk, og gjør nærmest hva som helst for å få oppmerksomhet, avis-oppslag og sympati. For en stund siden snakket han om at han ikke hadde peiling på hvor faren hans var begravd, og at moren hans nektet ham å gå i begravelsen etter faren. Men dette er jo selvfølgelig noe Riise kunne ha funnet ut av for mange år siden på egen hånd, uten å klage til media. Han kunne for eksempel ha kontaktet slektninger eller venner av faren sin, som var tilstede ved begravelsen. Da kunne han temmelig kjapt ha funnet ut hvor faren hans lå, uten å dra frem dette på TV eller i aviser. I tillegg er Riise ekstremt egosentrisk, og mangler fullstendig selv-innsikt. Han kan blant annet ikke begripe hvorfor Ole Gunnar Solskjær alltid har vært langt mer populær enn ham. Men Solskjær har iallefall aldri oppført seg som en tullet klovn for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet. Men med Riise og kvinnfolkene så har det jo alltid vært se på meg, se på meg, SE PÅ MEG vanvittig dyre vesker, klær og sko, sminke og så videre. Anonymkode: eb284...ffd Riise er da langt mer sympatisk enn Solskjær. Ville mye heller vært kompis med Riise, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #36 Skrevet 18. mai 2018 2 minutter siden, Leifern skrev: Riise er da langt mer sympatisk enn Solskjær. Ville mye heller vært kompis med Riise, for å si det sånn. Solskjær er møring,de er så gjerrige at de henger dopapiret til tørk.. så jeg er enig,mye heller kompis med Riise 🤗 Anonymkode: 03ec6...7be 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2018 #37 Skrevet 18. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var jo flink nok på fotballbanen en gang i tiden. Men de siste par årene har han blitt mer og mer oppmerksomhetssyk, og gjør nærmest hva som helst for å få oppmerksomhet, avis-oppslag og sympati. For en stund siden snakket han om at han ikke hadde peiling på hvor faren hans var begravd, og at moren hans nektet ham å gå i begravelsen etter faren. Men dette er jo selvfølgelig noe Riise kunne ha funnet ut av for mange år siden på egen hånd, uten å klage til media. Han kunne for eksempel ha kontaktet slektninger eller venner av faren sin, som var tilstede ved begravelsen. Da kunne han temmelig kjapt ha funnet ut hvor faren hans lå, uten å dra frem dette på TV eller i aviser. I tillegg er Riise ekstremt egosentrisk, og mangler fullstendig selv-innsikt. Han kan blant annet ikke begripe hvorfor Ole Gunnar Solskjær alltid har vært langt mer populær enn ham. Men Solskjær har iallefall aldri oppført seg som en tullet klovn for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet. Men med Riise og kvinnfolkene så har det jo alltid vært se på meg, se på meg, SE PÅ MEG vanvittig dyre vesker, klær og sko, sminke og så videre. Anonymkode: eb284...ffd Riise og kvinnfolkene, faktisk. Han kan vel ikke bestemme over hvordan damene kler seg. Han er generøs med dem og det er typisk egosentrisk oppførsel🙄 Alt det andre du nevner, er vel fra boka hans. Ingen som har tvunget deg til å lese artikler om Riise? Du har tydeligvis fått med deg mer om han enn meg. Men hvem er Solskjær? Anonymkode: c253f...277 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2018 #38 Skrevet 19. mai 2018 Blir spennende å se hvem han skal konkurrere imot. Får ikke håpe at han trekker seg igjen. Det blir i så fall pinlig. Anonymkode: e115f...131 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2018 #39 Skrevet 21. mai 2018 På 18.5.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev: Solskjær er møring,de er så gjerrige at de henger dopapiret til tørk.. så jeg er enig,mye heller kompis med Riise 🤗 Anonymkode: 03ec6...7be haha....Riise er vl like mye møring han? Sunnmøring faktisk, og det er de som har rykte på seg for å være gjerrige. Ikke Kristiansundere som du refererer til her med Solskjær. Anonymkode: a4311...d39
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2018 #40 Skrevet 22. mai 2018 På 18.5.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev: Solskjær er møring,de er så gjerrige at de henger dopapiret til tørk.. så jeg er enig,mye heller kompis med Riise 🤗 Anonymkode: 03ec6...7be Er ikke så forbanna stor forskjell på en sunnmøring og en møring. Samme ulla begge deler. Ikke noe å skryte av. Anonymkode: 9768d...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå