Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok eggløsningstest i helgen som var positiv, hadde sex dagen før og dagene etter og nå er det 5 dager siden. Har hatt jernsmak i munnen i hele dag og stikking nederst i magen! Tok en test (det er selvfølgelig alt for tidlig å ta testen når jeg skal vente til 16.mai, men klarte ikke vente...) og den var selvfølgelig negativ. Men er det fortsatt mulig at dette er tidlige tegn? Hva er dine erfaringer? Hadde du tidlige tegn før uke 4? 

Hilsen desperat...

Anonymkode: cf996...8ef

AnonymBruker
Skrevet

Det er alt for tidlig :) 

Anonymkode: 7417f...955

AnonymBruker
Skrevet

Du får ike graviditetstegn før kroppen produserer hcg fordi du ikke er gravid før.

Anonymkode: d14ba...802

AnonymBruker
Skrevet

Når begynner kroppen å produsere hcg?

Anonymkode: 68b66...e43

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter et begruktet egg har festet seg :) Dette skjer ikke umiddelbart etter eggløsning

Anonymkode: 7417f...955

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent samtidig som du får positiv test.

Anonymkode: d14ba...802

AnonymBruker
Skrevet

Eg var ekstremt trøtt, uvanlig trøtt og sov mye meir. Det var det einaste eg merka eigentlig. Ellers hadde eg litt ømme pupper, men det har eg også rett før menustrasjonen. Noen har mange symptomer, andre merker ganske lite. Du bør ikkje ta graviditetstest alt for tidlig, om du bruker First Response graviditetstest kan du bruka den 4 dager før forventa menustrasjon. Reklame seie 6 dagar tidlegare, men eg "safe" med 4 dager før. Eg vart ganske overraska når den viste positivt fordi eg hadde så få symptomer!

Anonymkode: 7664a...6e3

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg var ekstremt trøtt, uvanlig trøtt og sov mye meir. Det var det einaste eg merka eigentlig. Ellers hadde eg litt ømme pupper, men det har eg også rett før menustrasjonen. Noen har mange symptomer, andre merker ganske lite. Du bør ikkje ta graviditetstest alt for tidlig, om du bruker First Response graviditetstest kan du bruka den 4 dager før forventa menustrasjon. Reklame seie 6 dagar tidlegare, men eg "safe" med 4 dager før. Eg vart ganske overraska når den viste positivt fordi eg hadde så få symptomer!

Anonymkode: 7664a...6e3

Takk for svar! Jeg sjekka ift når jeg har eggløsning, skal ta test 16.mai for å være sikker. Da skal det ca stemme med eggløsningen jeg hadde for 6 dager siden :) 

men akkurat nå følels det ut som jeg kommer til å få mensen.. Kjenner murringer i magen og det er ganske smertefult ved samleie, typisk hos meg når jeg skal ha min tid. Er dessuten veldig nærtagende, samboeren min kokte egg imårrest til frokost og da jeg skulle åpne så var de bløtkokte. Jeg begynte å gråte.. Men kan dette også være tegn på graviditet!? Har et lite håp. 

AnonymBruker
Skrevet

Første: Før positiv test, følte på meg at noe var annerledes med kroppen. Resten av symptomene kom ikke før uke 5-6.

Andre: Før positiv test, ingen spesielle tegn. Murringer da, men det har jeg før mensen også. Ble overrasket da testen var positiv 2 dager etter ikm. Andre symptomer kom ikke før uke 5.

Anonymkode: 6303b...147

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg sjekka ift når jeg har eggløsning, skal ta test 16.mai for å være sikker. Da skal det ca stemme med eggløsningen jeg hadde for 6 dager siden :) 

men akkurat nå følels det ut som jeg kommer til å få mensen.. Kjenner murringer i magen og det er ganske smertefult ved samleie, typisk hos meg når jeg skal ha min tid. Er dessuten veldig nærtagende, samboeren min kokte egg imårrest til frokost og da jeg skulle åpne så var de bløtkokte. Jeg begynte å gråte.. Men kan dette også være tegn på graviditet!? Har et lite håp. 

Nei jeg tror du overanalyserer. 

Her var det ingen symptomer annet enn festesmerter 5 dpo. Så litt trøtt nærmere IKM. Ellers kom resten i uke 5/6.

Anonymkode: 82778...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...