Gjest BethD Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Noen som har erfaringer med disse EL testene? Og hvor lenge før EL/på hvilken CD begynner dere å teste? Bare ettermiddagsurin eller ?
hotfudge Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Jeg har dessverre ikke erfaring med de over, men jeg har prøvd babyplan sine. De fra babyplan var jeg veldig fornøyd med
Gjest BethD Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 1 time siden, hotfudge skrev: Jeg har dessverre ikke erfaring med de over, men jeg har prøvd babyplan sine. De fra babyplan var jeg veldig fornøyd med Ja de er jeg også veldig fornøyde med men jeg har handlet så sykt mange One Step tester haha !!
hotfudge Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, BethD skrev: Ja de er jeg også veldig fornøyde med men jeg har handlet så sykt mange One Step tester haha !! De funker nok bra 😄
Ny Bruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Har brukt dem i 3 år. Aldri noe tull eller skyggestrek. Og myyye billigere enn de man kjøper i Norge. Jeg begynner å teste 19 dager før forventet mens. Altså 4-5 dager før selve EL ventes. Tester morgen og kveld. Får da den første positive testen om kvelden, men alltid morgenen etter også. Anbefales.
Gjest BethD Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 5 timer siden, Ny Bruker skrev: Har brukt dem i 3 år. Aldri noe tull eller skyggestrek. Og myyye billigere enn de man kjøper i Norge. Jeg begynner å teste 19 dager før forventet mens. Altså 4-5 dager før selve EL ventes. Tester morgen og kveld. Får da den første positive testen om kvelden, men alltid morgenen etter også. Anbefales. Ok Jeg har testet nå idag og igår kveld og har bare fått en svaaaaaaaaak strek... De blir kanskje ikke sterkere før nærmere mot helgeslutt..håper jeg... har lest mye om at mange ikke får positive på disse men håper ikke jeg er en av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå