Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Skrevet

Noen som har erfaringer med disse EL testene? :) 

Og hvor lenge før EL/på hvilken CD  begynner dere å teste? 

Bare ettermiddagsurin eller ?

F8A71B79-02F8-4801-91B1-792D823709FB.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke erfaring med de over, men jeg har prøvd babyplan sine. De fra babyplan var jeg veldig fornøyd med :)

Gjest BethD
Skrevet
1 time siden, hotfudge skrev:

Jeg har dessverre ikke erfaring med de over, men jeg har prøvd babyplan sine. De fra babyplan var jeg veldig fornøyd med :)

Ja de er jeg også veldig fornøyde med men jeg har handlet så sykt mange One Step tester haha !! 

Skrevet
2 timer siden, BethD skrev:

Ja de er jeg også veldig fornøyde med men jeg har handlet så sykt mange One Step tester haha !! 

De funker nok bra 😄 

Skrevet

Har brukt dem i 3 år. Aldri noe tull eller skyggestrek. Og myyye billigere enn de man kjøper i Norge.

Jeg begynner å teste 19 dager før forventet mens. Altså 4-5 dager før selve EL ventes. Tester morgen og kveld. Får da den første positive testen om kvelden, men alltid morgenen etter også.

Anbefales.

Gjest BethD
Skrevet
5 timer siden, Ny Bruker skrev:

Har brukt dem i 3 år. Aldri noe tull eller skyggestrek. Og myyye billigere enn de man kjøper i Norge.

Jeg begynner å teste 19 dager før forventet mens. Altså 4-5 dager før selve EL ventes. Tester morgen og kveld. Får da den første positive testen om kvelden, men alltid morgenen etter også.

Anbefales.

Ok :)

Jeg har testet nå idag og igår kveld og har bare fått en svaaaaaaaaak strek... 

De blir kanskje ikke sterkere før nærmere mot helgeslutt..håper jeg... har lest mye om at mange ikke får positive på disse men håper ikke jeg er en av dem... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...