Pringle Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Hva er det for noe, og hva skal det være godt for?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Pringle skrev: Hva er det for noe, og hva skal det være godt for? Gud. Du skjønner vel at det er protein Anonymkode: bccc3...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Ettee trening eller som kveldsmat! ;)) Anonymkode: bccc3...e2e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ettee trening eller som kveldsmat! ;)) Anonymkode: bccc3...e2e Ups, etter** Anonymkode: bccc3...e2e 1
panda01 Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2018 58 minutter siden, AnonymBruker said: Gud. Du skjønner vel at det er protein Anonymkode: bccc3...e2e lol
Inwe Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 Når som helst. Det har ikke all verden og si. Rett etter trening er vel den eneste gangen det har noe å si. Selv drikker jeg en til frokost og en rett etter trening, og ellers om jeg ikke rekker/gidder å spise akkurat der og da.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Jeg drikker ikke proteinene mine men inntar de i fast form gjennom hele dagen. Svaret er at du bør drikke proteinene når du spiser et måltid som ikke innholder nok protein ifh til ditt daglige behov. For noen kan dette være rette etter trening, mens andre kanskje bør ta tilskuddet ifb med frokost. Anonymkode: 59129...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå