Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #101 Skrevet 25. februar 2005 Når jeg ser hva dere skriver ,så er mine problemer ganske små i forhold. skulle ønske dere var her nå, da skulle jeg gitt dere en stor klem til begge to. Tusen takk.. Ingen problemer er små. Det kommer helt på hvordan den som har de oppfatter de.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #102 Skrevet 25. februar 2005 Når jeg ser hva dere skriver ,så er mine problemer ganske små i forhold. skulle ønske dere var her nå, da skulle jeg gitt dere en stor klem til begge to. Takk
camilla26 Skrevet 25. februar 2005 #103 Skrevet 25. februar 2005 Kaller han typen min. Vet ikke helt hva vi er for tiden. Ting er stort sett som da vi var sammen, men han har sagt i fra om at han ikke er glad i meg på den måten og at det ikke kommer til å være oss for alltid.. Ondt? Ja, veldig. Det hadde jeg aldri godtat. men det er meg da.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #104 Skrevet 25. februar 2005 Har vaska opp... Men MÅ snart legge meg altså... Men dte er så kjeeeeeeeeeeeeeeedeleg å sove.. hehe... Kva er det du skal i morgon, Slim? Først skal jeg på PUT. Så skal jeg gjøre dette http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=119045
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #105 Skrevet 25. februar 2005 Tusen takk.. Ingen problemer er små. Det kommer helt på hvordan den som har de oppfatter de. Sitter bare og gaper jeg Slim...hvor har du fått alle disse flotte tankene fra?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #106 Skrevet 25. februar 2005 Det hadde jeg aldri godtat. men det er meg da. Vet jeg burde kutte ut.Men han er faktisk en god fyr. Han vet ikke helt hva jeg føler nå. Han har prøvd å forisikre seg om at jeg fortsetter på samme premisser som han. Om han viste hva jeg følte, hadde han ikke villet fortsette som vi gjør. Men jeg klarer ikke tanken på å være uten han enda.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #107 Skrevet 25. februar 2005 Sitter bare og gaper jeg Slim...hvor har du fått alle disse flotte tankene fra? Men det er jo sånn.. Ingen kan komme til deg å si at dine problemer er små. Det er bare du som kjenner hvordan de påvirker deg.. Gjør det deg ondt, så er de ikke små for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #108 Skrevet 25. februar 2005 Men det er jo sånn.. Ingen kan komme til deg å si at dine problemer er små. Det er bare du som kjenner hvordan de påvirker deg.. Gjør det deg ondt, så er de ikke små for deg. Ja, det er jo helt riktig. Men de aller fleste sier f.eks. "Pøh, hva har nå du å klage over som bare...osv" Eller som det sies om meg..."Hun er alltid så blid at der kan det ikke være mange sorger"
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #109 Skrevet 25. februar 2005 Man benytter seg jo fort av forsvar når man har det mye tungt. Det siste man vil ha er vel medlidenhet..
camilla26 Skrevet 25. februar 2005 #110 Skrevet 25. februar 2005 Vet jeg burde kutte ut.Men han er faktisk en god fyr. Han vet ikke helt hva jeg føler nå. Han har prøvd å forisikre seg om at jeg fortsetter på samme premisser som han. Om han viste hva jeg følte, hadde han ikke villet fortsette som vi gjør. Men jeg klarer ikke tanken på å være uten han enda. jeg skjønner. det var noe annet først ja. Kos deg mens du kan da. sinnsykt morsomt det du skal gjøre i morgen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #111 Skrevet 25. februar 2005 Men jeg klarer ikke tanken på å være uten han enda. Tolker det dithen at du vil la tiden jobbe så bruddet blir enklere...sikkert smart (det også).
blå Skrevet 25. februar 2005 #112 Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg bli med i klubben. Er nattevakt, og det er skikkelig kjedelig her.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #113 Skrevet 25. februar 2005 Litt splittede tanker rundt hvorfor jeg gjør som jeg gjør. Noe av meg håper at han skal finne ut at det er meg han vil ha, noe håper jeg skal finne ut at det ikke er han jeg vil ha... Men uansett hva som skjer så kommer vi nok alltid til å være gode venner, for en så snill og god fyr, har jeg aldri møtt før.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #114 Skrevet 25. februar 2005 Man benytter seg jo fort av forsvar når man har det mye tungt. Det siste man vil ha er vel medlidenhet.. Vil bare være alene jeg når verden er så tung som nå...dette er første gang jeg har klagd overfor andre.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #115 Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg bli med i klubben. Er nattevakt' date=' og det er skikkelig kjedelig her.[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #116 Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg bli med i klubben. Er nattevakt' date=' og det er skikkelig kjedelig her.[/quote']
camilla26 Skrevet 25. februar 2005 #117 Skrevet 25. februar 2005 Kan jeg bli med i klubben. Er nattevakt' date=' og det er skikkelig kjedelig her.[/quote'] Alle er velkomen her.
camilla26 Skrevet 25. februar 2005 #118 Skrevet 25. februar 2005 Vil bare være alene jeg når verden er så tung som nå...dette er første gang jeg har klagd overfor andre. Bare klag så mye du vil. jeg skal høre på deg. og gi deg en klem etter på. Alle trenger å klage litt.
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #119 Skrevet 25. februar 2005 Vil bare være alene jeg når verden er så tung som nå...dette er første gang jeg har klagd overfor andre. Synes absolutt ikke du klager.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #120 Skrevet 25. februar 2005 Takk igjen...er så godt å få bekreftet at det tross alt finnes flest gode mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå