Gjest manic Skrevet 24. februar 2005 #21 Skrevet 24. februar 2005 Jeg stod opp klokken fire i dag så jeg kan sikkert svare deg på ordleker en stund, tror ikke jeg orker å gå rundt dog
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #22 Skrevet 24. februar 2005 Uff.. Likar å vere oppe om nettene eg også, særleg når mannen min er på nattskift, men i morgon MÅ eg tidleg opp... Æsj, altså...
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #23 Skrevet 24. februar 2005 Er ikke såveldig unnerholdene jeg da :-? Men man kan jo alltids prøve.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #24 Skrevet 24. februar 2005 Nettene kan være koselige de...det er så stille da.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #25 Skrevet 24. februar 2005 Jeg stod opp klokken fire i dag så jeg kan sikkert svare deg på ordleker en stund' date=' tror ikke jeg orker å gå rundt dog [/quote'] Ordleker er ikke så veldig gøy da men hva gjør man ikke når man kjeder seg Veslo: :trøste:
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #27 Skrevet 24. februar 2005 Nettene kan være koselige de...det er så stille da. Liker nettene best jeg. Var deilig mens jeg fortsatt var mye ned til typen. Da gikk vi tur, så film, spilte spill og kosa oss om natta
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #28 Skrevet 24. februar 2005 vi kan underholde hverandre...... Høres bra ut
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #29 Skrevet 25. februar 2005 Ja, men er så dumt å ikke få sove når man vil sove da.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #30 Skrevet 25. februar 2005 Takk for kos Slim.. Det går betre no... Men du? Korleis går det eigentleg med deg for tida? Kva driv du med?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #31 Skrevet 25. februar 2005 Ting går sånn passe. Venter på å starte på skole til høsten. Har vært rusfri i snart 7mnd Ting er helt greit men kunne sikkert vært bedre. Men en ting jeg må fortelle. Vet ikke om du husker at jeg pratet mye om en Lars Ole.. I alle fall, han gikk jo tilbake til exn også meg også exn osv.. Har funnet ut nå at han er en dritt og skuespiller. Men det kuleste av alt. Exn hans ringte meg i går. Hun ville unskylde seg for at hun hadde vært så fæl mot meg. At hun nå hadde gjennomskua han osv. Han er helt fra seg nå stakkar, fordi vi prater med hverandre og ingen av oss vil ha han tilbake Hva med deg forresten.. I syvende himmel ?
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #32 Skrevet 25. februar 2005 Har du kommet deg ut av rushelvetet av deg selv Slim?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #33 Skrevet 25. februar 2005 Jeg var to mnd på ett kollektiv men klarte ikke å bli der. Det var ett helvette uten like. Men har holdt meg rusfri etter jeg kom hjem derfa så noe gjorde det med meg. Ikke flere nåler på meg.. Og det er deilig å være kvitt den dritten.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #35 Skrevet 25. februar 2005 Eg er utrolig stolt av deg Tina! Og eg, joda, eg har det bra! Er vel eigentleg ganske forelska ja, sjølv om vi har krangla litt i dag då... Du har kanskje lest i dagboka mi?
camilla26 Skrevet 25. februar 2005 #36 Skrevet 25. februar 2005 Jeg var to mnd på ett kollektiv men klarte ikke å bli der. Det var ett helvette uten like. Men har holdt meg rusfri etter jeg kom hjem derfa så noe gjorde det med meg. Ikke flere nåler på meg.. Og det er deilig å være kvitt den dritten. Holdt du på lenge?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #37 Skrevet 25. februar 2005 Tusen takk Veslo og gjest. Er litt stolt selv også. Da jeg dro fra kollektivet hadde de lyssermoni for meg, nesten det samme som en begravelse:o Alle var sikkre på at skulle sprekke.. Men det gjorde jeg ikke. Har lest ja.. Har reagert på det samme jeg også.. Gutten min har tilogmed profil der han.. Han hadde den riktig nok før vi møttes men... Ekkelt synes jeg. 16åringer som legger igjen hilsner til han :-? Har ikke vært der på lenge men alikavel.. Menn tenker nok ikke likedan som oss når det gjelder sånt
Gjest Moonshadow Skrevet 25. februar 2005 #38 Skrevet 25. februar 2005 Holdt du på lenge? Jeg begynte med stoff da jeg var ni, var 22 da jeg ble lagt inn, så det ble noen år ja. Kun det siste året jeg brukte heroin da men det holdt lenge det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #39 Skrevet 25. februar 2005 Jeg begynte med stoff da jeg var ni' date=' var 22 da jeg ble lagt inn, så det ble noen år ja. Kun det siste året jeg brukte heroin da men det holdt lenge det.[/quote'] *Bøyer meg i alle hybelkaninene for Slim*
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #40 Skrevet 25. februar 2005 Mannfolk er rare... Var du berre ni år når du begynte med stoff, Tina??? Kva som fekk deg til å begynne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå