Gå til innhold

Hva kan jeg finne på i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan man kan kutte ut å tenke på leie ting. Jeg vil så gjerne lære meg det trikset, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg.

Sånn som nå....jeg burde ha sovet, men klarer ikke fordi det er så vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har alltid lurt på hvordan man kan kutte ut å tenke på leie ting. Jeg vil så gjerne lære meg det trikset, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg.

Sånn som nå....jeg burde ha sovet, men klarer ikke fordi det er så vondt.

det trikset skulle jeg lært meg også. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går an jeg, men det går kanskje greit hvis det er mindre saker som plager en.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har det også ondt veldig ofte. Men det hjelper litt å prøve å tenke på at det ikke er deg som gjør noe galt. Jeg har funnet en metode som hjelper for meg og det er å prøve å finne grunner til at prsonen som gjør ting, gjør det. Som for ex at han har det sikkert ikke lett selv heller og dette er hans måte å takle det på. Men klart jeg fortsatt har det ond til tider, ganske ofte til og med. Men jeg har lært å leve med det.

Har det veldig ondt akkurat nå faktisk. Fordi han jeg elsker ikke elsker meg. Fordi veien til dit jeg vil er så lang og fordi det noen ganger virker håpløst.

Men det hjelper meg å bare godta at det er sånn akkurat nå, men at det sikkert vil bli bedre om en stund.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sant det Slim...også blir alt bedre når man har sovet...derfor er det så dumt at man ikke får sove fordi man har det vondt...som en runddans det. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kankje litt for privat spørsmål, men har du kontakt med foreldrene dine nå da Slim?

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg skjønner ikke at det går an jeg' date=' men det går kanskje greit hvis det er mindre saker som plager en.[/quote']

Det spiller ingen rolle hvor stort eller lite det er. Det er det å prøve å snu tankene litt som er tingen. Jeg har hatt mye dritt i livet mitt. Typer som nesten har drept meg, incest, voldtekt, misshandling osv.. Synes ikke det er lite jeg, men det gjør meg sterk. Alt man vinner over styrker deg til slutt.

Litt rart for meg å sitte å skrive dette nå. Bare noen timer siden jeg vurderte og avslutte det hele. Men neo inni meg klarte å se litt lysere på ting.

Gjest Moonshadow
Skrevet
Kankje litt for privat spørsmål' date=' men har du kontakt med foreldrene dine nå da Slim?[/quote']

Jeg snakker med de,men noe særlig til forhold er det ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet
Litt rart for meg å sitte å skrive dette nå. Bare noen timer siden jeg vurderte og avslutte det hele. Men neo inni meg klarte å se litt lysere på ting.

Fint du sitter her da Slim, verden trenger sånne som deg. :blomst:

Gjest Moonshadow
Skrevet
trodde du hadde type slim?

Kaller han typen min. Vet ikke helt hva vi er for tiden. Ting er stort sett som da vi var sammen, men han har sagt i fra om at han ikke er glad i meg på den måten og at det ikke kommer til å være oss for alltid.. Ondt? Ja, veldig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt av mitt problem tror jeg faktisk er at jeg ikke setter grenser for andre folk før det har gått for langt...jeg er verdens dårligste til å såre mennesker...også fører det istedenfor til at jeg blir ødelagt. Men jeg prøver å bedre meg. :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Fint du sitter her da Slim, verden trenger sånne som deg. :blomst:

Tusen takk. Å høre sånne ting, gjør mitt liv litt enklere å leve :klem2:

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker ikke jeg, men skulle du begynne på skole eller studere til høsten Slim?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen Veslo....trodde du hadde sovna. :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Skal begynne på skole. Gruer meg som en helt..

Lett å føle seg misslykket når man sitter sammen folk som er mye yngere og har kommet så mye lengere enn meg. Føler meg ofte dum i slike situasjoner.

Skrevet

Når jeg ser hva dere skriver ,så er mine problemer ganske små i forhold.

skulle ønske dere var her nå, da skulle jeg gitt dere en stor klem til begge to. :klem::klem:

Skrevet
Hei igjen Veslo....trodde du hadde sovna. :)

Har vaska opp... Men MÅ snart legge meg altså... Men dte er så kjeeeeeeeeeeeeeeedeleg å sove.. hehe... Kva er det du skal i morgon, Slim?

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal begynne på skole. Gruer meg som en helt..

Lett å føle seg misslykket når man sitter sammen folk som er mye yngere og har kommet så mye lengere enn meg. Føler meg ofte dum i slike situasjoner.

Er det som er så dumt, man føler seg dum fordi man ikke er som alle andre i den settingen. Helt normal følelse, men like dum da...tenk så kjedelig hvis alle hadde vært like..og tenk hvor mye vi kan lære av de som er annerledes enn oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...