Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Noen som har noe tips? Jeg har snudd døgnet så gæli at jeg ikke sovner før etter ni om morran. I morgen har jeg en avtale kl ett og har funnet ut at om jeg skal komme meg dit, så må jeg sitte rundt. Men det er jo så kjedelig på natta... Hva kan jeg finne på?
Gjest manic Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Sitte på KG å diskutere med deg selv
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Det har jeg gjort før.. Kjedelig når du begynner å komme på side to i ordlekforumet :-?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Oki, da kan du skrive innlegg for å underholde meg da.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Det går jo an det :-) Liker respons da men.. Litt utpå natta bruker det å bli veldig stille her. Tror KG skulle sendt ut reklame for sia til nattrangler rundt om i landet.
camilla26 Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 du kan få unerholde meg også............. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Regner med at mellom 3-5 så er du ganske sigen. Da setter du en gjærdeig. Fyller vaskebøtten. Tørker støv og vasker. Kl 8 drikker du kaffe og spiser gjærbakst. Så kan du hive ut sengtøy til lufting, vask soverom og gang,bad,toalett. en rask dusj og kl 10 henter du en avis som du koser med ilag med ny runde med kaffe og gjærbakst. enda rekker du å gjøre mye før du må gå. a en riktig innholdsrik natt.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Sånn nå begynner det å bli litt størrelse på publikummet ditt Slim. Kjør film.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 Når stod du opp i dag/natt da Slim...siden du orker å døgne?
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Sto ikke opp før halv fem :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Jamen hvis du skal være våken til over kl. 13 så blir det jo nesten et døgn i strekk...blir trøtt bare av tanken jeg.
camilla26 Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 du kan jo lese en bok, chatte med folk. eller vaske hele huset.
Gjest gjest 0 Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Hva med å åpne en ny eller gammel pensumbok, legge seg på soffan under et teppe og lese. Det pleier iallefall å virke søvndyssende på de fleste Ellers så kan det være lurt å slite deg ut med trening og andre fysiske aktiviteter. Sex, husvask osv kan fort gjøre deg trøtt hvis du er aktiv nok! Drikk deilig varm te, se på en kjedelig film under teppet... Ellers kan du gjøre alle de tingene som du alltid har planer om å gjøre men aldri får tid til (arkivere gamle regninger og papirer, lime inn bilder i fotoalbum, se filmer du aldri har fått sett, gi deg selv full kroppsbehandling) Tja... da er jeg tom for tips og jeg må innrømme at jeg ble trøtt bare av å tenke på det Pam
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 du kan jo lese en bok' date=' chatte med folk. eller vaske hele huset.[/quote'] Ærru gæern...hun skal jo underholde oss.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Tingen er den at jeg bor hjemme hos mor en liten periode. Har ikke tinga mine her oppe... Kanskje jeg skal ta en tur ned i kjellern og se igjennom hva jeg har der. Trøtt blir jeg ikke før på morran uansett.. Takk for mange gode tips.
camilla26 Skrevet 24. februar 2005 #20 Skrevet 24. februar 2005 greit. du får ikke lov til å gå ned i kjelleren..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå