Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er ny på dette med trening og har hittil trent i en knelang joggebukse. Men det er så varmt! 

Nå ser jeg at de fleste bruker tights av forskjellige varianter.

Jeg har former ,lett overvektig. Trenger en som gjør at man ser slankere ut(gjerne striper i siden, ikke store mønstre) og med høyt liv.

Kan ikke betale opp mot 1000 men 5-600 er ok.

Kan du tipse meg om en som er fin og god?

Har sett på Adidas med striper i siden men leser på anmeldelser at de er litt gjennomsiktige...

Tips mottas med stor takk.

Anonymkode: afd6f...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker adidas sine! Syntes ikke de er gjennomsiktige i det hele tatt, isåfall så kanskje man har kjøpt en størrelse for liten og den blir veldig strekt? På meg sitter mine som et skudd i hvertfall. Det eneste problemet med de er at stripene på siden kan gnage litt på noen øvelser hvor du ligger på siden, men alt i alt syntes jeg de er skikkelig gode (og skikkelig kule :fnise:)

Og 2XU sine er også veldig gode. De har noen high waist modeller, men de blir for høye på meg syntes jeg, for da blir jeg så klam på magen, så da syntes jeg mid-waist modellene er bedre. De lave modellene liker jeg ikke så godt, for føler det er for lite hold i strikken så må strammes såpass at det blir ubehagelig for at de skal sitte godt. 

Skrevet

HM sine er faktisk ganske høye i livet. Billige er de også så det gjør ikke så mye hvis du etter hvert går ned i vekt av treningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...