Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter så veldig med ting i livet mitt. Er det noen som kan se på det si meg hvorfor og hva som vil skje eller hva jeg må gjøre for å få det bedre?

Please ikke gi meg tullesvar. Jeg er så langt nede.

Anonymkode: d9ab2...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, men du trenger ingen her til å spå deg. Du trenger noen som bryr seg! Vil bare ønske deg god bedring, og så håper jeg at de som føler for å "spå" her, har moral og gode hesikter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke du ser på dette som et tullesvar eller slemt svar, men jeg vil råde deg til å snakke med psykolog eller venner eller familie framfor å få en spådom fra vilt fremmede mennesker på Kvinneguiden. De fleste på KG tror ikke på spåing og har en tendens til å si meningen sin både høyt og tydelig om det her. 

For å få det bedre må du få hjelp til å bearbeide ting som har skjedd i livet ditt og gå videre og se framover. Leve i nuet og la fortiden hvile. 

Anonymkode: 091a0...466

Gjest O.G.
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter så veldig med ting i livet mitt. Er det noen som kan se på det si meg hvorfor og hva som vil skje eller hva jeg må gjøre for å få det bedre?

Hvorfor maser du på at folk skal gjøre deg en tjeneste som hurtig koster 300-500kr uten å tilby betaling?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, SoWhat? skrev:

Unnskyld, men du trenger ingen her til å spå deg. Du trenger noen som bryr seg! Vil bare ønske deg god bedring, og så håper jeg at de som føler for å "spå" her, har moral og gode hesikter.

Takk for oppmuntring.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du ser på dette som et tullesvar eller slemt svar, men jeg vil råde deg til å snakke med psykolog eller venner eller familie framfor å få en spådom fra vilt fremmede mennesker på Kvinneguiden. De fleste på KG tror ikke på spåing og har en tendens til å si meningen sin både høyt og tydelig om det her. 

For å få det bedre må du få hjelp til å bearbeide ting som har skjedd i livet ditt og gå videre og se framover. Leve i nuet og la fortiden hvile. 

Anonymkode: 091a0...466

Spåing har hjulpet meg en gang før, derfor ønsket jeg å få litt hjelp fra hun anonyme og ei anna som spår på forumet.

5 timer siden, O.G. skrev:

Hvorfor maser du på at folk skal gjøre deg en tjeneste som hurtig koster 300-500kr uten å tilby betaling?

Veldig rart å lese slikt fra deg med dine rare singeltråder med spåing.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å snakke med legen å få henvisning til psykolog? Eller en livscoach? Hva med venner eller familie? 

Spådom gir deg bare tomhet. Du må få hjelp til å se deg selv i et annet lys og jobbe med problemene dine med hjelp. Det finnes lys i tunnelen. ❤️

Anonymkode: 696aa...f61

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å snakke med legen å få henvisning til psykolog? Eller en livscoach? Hva med venner eller familie? 

Spådom gir deg bare tomhet. Du må få hjelp til å se deg selv i et annet lys og jobbe med problemene dine med hjelp. Det finnes lys i tunnelen. ❤️

Anonymkode: 696aa...f61

Been there done that. Tunellprat er mye mer tull.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i kroppen kjenner du det mest?

Anonymkode: 6427f...6a0

Gjest O.G.
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for oppmuntring.

Spåing har hjulpet meg en gang før, derfor ønsket jeg å få litt hjelp fra hun anonyme og ei anna som spår på forumet.

Veldig rart å lese slikt fra deg med dine rare singeltråder med spåing.

ER nå den ene gangen i halvåret jeg gjør det da.

AnonymBruker
Skrevet
På 8.5.2018 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Først og fremst føler jeg det er viktig at du får psykolog, da vil det bli bedre på sikt og du vil forstå dine følelser bedre og du vil se fremgangen starte.💜

Anonymkode: b3245...fb1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Først og fremst føler jeg det er viktig at du får psykolog, da vil det bli bedre på sikt og du vil forstå dine følelser bedre og du vil se fremgangen starte.💜

Bytt psykolog om du ikke fikk kjemi før,lov å bytte.finn de små ting i hverdagen som gir lykke,skriv ned noen positive ting hver dag,vær mye ute,ha tro på deg selv.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bytt psykolog om du ikke fikk kjemi før,lov å bytte.finn de små ting i hverdagen som gir lykke,skriv ned noen positive ting hver dag,vær mye ute,ha tro på deg selv.

Og vær glad i deg selv 💜 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i kroppen kjenner du det mest?

Anonymkode: 6427f...6a0

Hjertet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...