Mina Skrevet 14. august 2002 #1 Skrevet 14. august 2002 Heisann! Ny i dette forumet - giftet meg i juli - og min første pillefrie måned er snart over. Ikke det at jeg har størst tro på at jeg blir gravid med en gang, men man vet jo aldri... Hvordan var de første symptomene - og når merket dere de? Jeg er fullt klar over at dette er helt forskjellig fra jente til jente, men synes det er spennende å høre alikevel. På forhånd takk for svar.
Leo-girl Skrevet 14. august 2002 #2 Skrevet 14. august 2002 Hei Mina! Mine første symptomer allerede en drøy uke etter eggløsning og befruktning var at puppene mine var ømme (de pleier ikke å være det i forbindelse med mens) - magen min var litt rar - hadde litt stikkinger i magen som jeg ikke har hatt før samt at jeg var litt små uggen. Så jeg tok en test 5 eller 6 dager før jeg ventet mensen og fikk positivt resultat. Etter dette fikk jeg en skikkelig tyngdefølelse i nederst i magen. Sånn at jeg følte at jeg var mett hele tiden...men alikevel sulten. Så ble magen tregere og tregere og nå har jeg begynt å kaste opp om morningen.....samt at brystene har blitt større og tyngre... Gled deg til du blir gravid. Det er en utrolig følelse selvom det ikke er noe morro å kaste opp. Men det går jo over!!! :blunke: Lykke til i jakten på de to blå!!! :D Klem fra Lille nurket 7+0 og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå