Gå til innhold

Ta med barn i taxi. Barnesete? Oslo.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ta drosje. Har alle taxier barnesete? Dette gjelder en to-åring. Er det ekstra lang ventetid hvis man bestiller bil med barnesete? 

Anonymkode: 3ca4f...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra om at du må ha sete, og hvilken alder barnet er i. Jeg har ikke opplevd at det tar lenger tid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ta drosje. Har alle taxier barnesete? Dette gjelder en to-åring. Er det ekstra lang ventetid hvis man bestiller bil med barnesete? 

Anonymkode: 3ca4f...22b

Kommer helt an på tid på døgnet, om der er drosjer med sete i din nærhet elelr om de må kjøre for å hente seter. 

Vet du at du må ta taxi, så skaff deg et sete og ha stående, mye enklere og mye tryggere. Du vet ikke hvem eller hvordan setet har blitt behandlet før det dukker opp i en drosje. I Oslo er der rikelig med godt brukbare seter folk gir bort på finn. Selv om du der heller ikke har noen garanti bortsett fra personens ord om bruk og kollisjoner, så er et gisbort sete tryggere enn setene drosjene "kaster" rundt på fra bil til bil. 

Anonymkode: 81e6c...bb4

AnonymBruker
Skrevet

Si fra ved bestilling og hvilken alder. Vi bruker bare Oslo Taxi. Aldri opplevd at det tar lengre tid. 

Anonymkode: ba2ca...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...