Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Hadde dere blitt arrestert av motepolitiet på en vanlig hverdag? Jeg tror ikke , jeg vet jeg hadde blitt arrestert..trives best i hette gensere og ikke dongery, så jeg ser jo selv at det blit et stilkrasj, men shit au...
Gjest Madam Felle Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg hadde blitt arrestert, og det til gangs også Elsker store vide klær, og skjuler alt
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 På en vanlig hverdag nå om vinteren, ja definitivt!! Jeg hater vinter og vinterklær,...de hadde garantert slaktet både jakka, hanskene og topplua mi. Gleeeeder meg til sommeren,...
-Fisken- Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Samma her. Til vanlig går jeg i joggebukse. En sjelden gang tar jeg meg sammen og tar på olabukse, men da har jeg sikkert en slaskegenser.
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Noen dager burde jeg kanskje passe meg for de ja :-?
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Jeg er helt bevisst på min egen stil, men det er litt rart for jeg er den eneste også :klø: på min egen altså. hømm hømm
Fat Sally Lee Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Jeg tror ikke jeg står i fare for å bli arrestert. Jeg er av typen som nekter å gå ut av huset i ufikse klær. Unngår slaskeklær, har faktisk ikke noe slikt, kler meg pent selv når jeg skal slappe av i sofakroken... Tror mannen er glad for at han slipper å se meg dasse rundt i slitte joggebukser og vide gensere. Har ingen ting i mot at andre gjør det, da!
Ingeborg Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Jeg tror ikke jeg står i fare for å bli arrestert. Jeg er av typen som nekter å gå ut av huset i ufikse klær. Unngår slaskeklær' date= har faktisk ikke noe slikt, kler meg pent selv når jeg skal slappe av i sofakroken... Som om jeg skulle beskrive meg selv. Så tror ikke jeg hadde vært i noen umiddelbar politi-fare nei.
myagi Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Jeg hadde sikkert blitt arrestert. Jeg går alltid i siste mote(pga. jobben), jeg er flink til å matche og jeg har øye for detaljer. Men jeg bryr meg ikke alltid like mye om hva klærne gjør for figuren min. Om jeg ser kortere ut med bukser nedi støveletter, om stumpen min virker litt bredere i skjørt eller om halsen min forsvinner i skjerf. Dert hadde de helt sikkert tatt meg på.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Jeg tviler på at jeg ville blitt arrestert, men jeg har en hvit bukse i skapet som burde fjernes jo før, jo heller... :oops: (ubrukt siste tre år, minst, og hvit stretchbukse er vel ikke akkurat et sjakktrekk). Men kanskje motepolitiet kunne lære meg å bli mer motebevisst, og ikke safe hele tiden? :skeptisk:
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 Hva er det motepolitiet går etter da? At man følge moten, eller at man er velkledt med klær som passer deg og rikti sammensetning? Er det det siste ville jeg nok bltt arrestert noen ganger, feks de gangen jeg tusler rundt hjemme med joggebukse, og en hette genser/jakke som er så stor at den sikkert ville passe en litt kraftig mann Men jeg liker å tro at en del av det jeg viser meg ute blant folk hadde vært greit... kanskje jeg tar feil der og...
Gjest Xavia Skrevet 25. februar 2005 #12 Skrevet 25. februar 2005 trives best i hette gensere og ikke dongery, så jeg ser jo selv at det blit et stilkrasj, men shit au... Fikk et sånt rart bilde inne i hodet mitt nå...Hva bruker du til hettegenserene?
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #13 Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg ikke sett det norske motepolitiet, og har lite sans for klesfascismen som bedrives i det engelske programmet, men hvis klær plutselig skal bli så skummelt og alvorlig, forsvinner vel endel av moroa med det?
Suzy Skrevet 25. februar 2005 #14 Skrevet 25. februar 2005 Hm.. jeg tror nok jeg hadde det. Kunen trengt en liten oppfriskning - ikke at det er så ille, men jeg skulel gjerne kledd meg mer voksent og damete og ikke i det samme dag etter dag etter dag.. Det hadde de sikkert tatt meg på
Gjest Odense Skrevet 25. februar 2005 #15 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synest at motepolitiet skulle arrestert seg selv , mener da den mannlige delen av programmet(kommer ikke på navnet). Noe så ekkelt, en botox sprøyta mann! Han ser jo ganskeSÅ operert ut i det super stramme og sminka ansiktet sitt Vet at han har jobba for stjernene som frisør i Hollywood, og har sikkert peiling på mote,men uansett fyren får meg til og grøsse, er det mote å se slik ut så driter jeg i hele greia! Men ellers så tviler jeg på at jeg hadde blitt arrestert på en vanlig dag, kler meg alltid pent og er raskt ute med det første. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #16 Skrevet 25. februar 2005 he he he..ja, si det ...sånne vanlige svarte bukser....er det så ille da...??
Samantha Skrevet 25. februar 2005 #17 Skrevet 25. februar 2005 Eg hadde nok blitt arrestert ja. Syns ikkje eg har stygge klede, men eg har liksom ingen stil. En dag går eg i høge hælar og dressjakke, neste dag går eg i gamle adidassko og utslitt hettegensar. Klesskapet mitt er et sammensurium av ymse stilar og det er jo ikkje motepolititet så beistra for...
Shoegal Skrevet 25. februar 2005 #18 Skrevet 25. februar 2005 Eg hadde nok blitt arrestert ja. Syns ikkje eg har stygge klede, men eg har liksom ingen stil. En dag går eg i høge hælar og dressjakke, neste dag går eg i gamle adidassko og utslitt hettegensar. Klesskapet mitt er et sammensurium av ymse stilar og det er jo ikkje motepolititet så beistra for... litt av det samme føler jeg. tror ikke jeg hadde blitt arrestert sånn i utgangspunktet(selv om jeg sitter ganske ufresh foran dataen iført joggedress akkurat nå ), men jeg har en blanding av masse rart i skapet mitt. men for meg er nettopp valgmuligheter mye av moroa med klær. jeg tror jeg hadde følt meg ganske kjedelig i lengden hvis jeg alltid kjørte samme stil... liker best å mikse, ikke nødvendigvis matche...
pusla Skrevet 25. februar 2005 #19 Skrevet 25. februar 2005 Jeg synes jeg har en viss stil enkelte dager iallefall, men jeg hadde nok blitt arrestert jeg og. Har nok ikke helt kontroll til enhver tid på hva som passer meg og min figur.
Gjest StoreSky Skrevet 25. februar 2005 #20 Skrevet 25. februar 2005 Hadde blitt arrestert på to punkter: 1. MIN STIL. Har min egen stil, som er litt alternativ (eller no'sånt..) Den er dog gjennomført, så fra gutter jeg kjennerfår jeg masse komplimenter for å kle meg bra! Ville sikkert fått påpekning på at jeg kan kle meg myye mer feminint. 2. IKKE ALLTID ETTER FIGUR. Har blitt bedre i det siste, med bedre selvtillitt og noen kilo ned.. Skjuler meg ikke lengere i svære hettegensere og manne-skjorter, bruker nå figursydde hettegensere og skjorter beregnet på jenter. Men bruker fremdeles dr.martins til "alt", bretter buksene neders, liker ikke boot-cut (som "reglene sier jeg skal ha pga korte ben og store hofter/lår..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå