AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Jeg fødte for 8 dager siden, og er egentlig i uforskammet fin form. Bortsett fra kløende sting føler jeg meg helt som vanlig igjen, med ett unntak: Jeg har en helt vanvittig hodepine som ikke slipper taket. Jeg drikker og drikker, og jeg er -definitivt- ikke dehydrert basert på farge og hyppighet på urin. Er dette normalt? Er det noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: f9b5f...af0
Minlillelykke Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Har du hatt epidural? Forsøkt paracet? Om du har hatt epidural kan det være spinalhodepine. Det er grusomt vondt
Connie80 Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Hvis det er spinalhodepine så er det grusomt når du sitter og står, men blir mye bedre om du ligger nede.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Jeg slet mye med spenningshodepine pga stiv nakke etter timesvis med amming i dårlig ammestilling. Anonymkode: 2b5ad...4d4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Jeg hadde ikke epidural nei, så det er nok ikke spinalhodeoine. Det høres helt grusomt ut, all medfølelse til dere som har slitt med dét! Jeg føler meg ikke anstrengt under smming heller, føler egentlig vi får det til ganske bra, men det er jo selvsagt mulig jeg burde tenkt litt mer på stillingen/holdningen min likevel Anonymkode: f9b5f...af0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Får du greit med søvn? Hodepine kan jo komme av søvnmangel også. Anonymkode: 2b5ad...4d4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 Jeg har nettopp hatt tidenes verste migrene-hodepine etter 2 uker med stress og lite søvn. Varte i 4 dager før den slapp taket. Jeg får ganske lite søvn med nyfødt i hus, så jeg regner med det ikke er siste omgang med migrene 😣 Ønsker deg alt godt. Kanskje kontakte lege om det ikke gir seg? Anonymkode: db767...139
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 Kan være hodepine pga anemi, rundt 10% får det. Den er vanligvis vedvarende hele dagen over flere dager på en side. Hvordan var din hb under graviditeten? Anonymkode: a1fc7...cb5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Dette blir bare synsing fra vår side. Jeg synes du skal gå til lege med dette, ettersom det ikke er en åpenbar forklaring eller løsning på et medisinsk problem du har. For alt vi vet kan du ha en hjerneblødning... Anonymkode: 45e4a...57e
miore Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 (endret) Det kan være spenningshodepine selv om ammingen går bra 😊 Jeg tar meg selv i å spenne kjeven når junior ammer selv om jeg er relativt avslappet i resten av kroppen. Hvis jeg ikke er bevisst på det og passer på å slappe av, får jeg fort hodepine selv. Det hjelper sikkert ikke med mer stress og mindre søvn enn vanlig! Endret 9. mai 2018 av miore
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå