Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, jeg har kjøpt et par Valentino Rockstuds flats. Jeg finner ikke fargen på nett og derfor lurte jeg på om noen kunne verifisere dem på en eller annen måte? Superfine på, ganske tunge og noe bruksmerker(kjøpt brukt). Fikk med skoeske og støvpose.

064D2F53-761F-4A1E-A219-1A1918BA3F60.jpeg

29BC9AA6-5FE2-4B4A-8253-7DE67580C6A7.jpeg

26A03D3C-1C80-4277-A922-60504F7C91FC.jpeg

B67D96FF-5DD4-4E23-B7A9-EA15D4264EDC.jpeg

83A57F12-A450-4CFC-8189-41203DEFD0A3.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke disse skoene selv men ut i fra bilder på nett av ekte sko ser disse dessverre fake ut. Lappen innvendig skal være sydd på alle fire sider, fargen på yttersålen skulle vært mer varm beige og Valentino logoen under skoen ser litt anderledes ut enn på en ekte sko. 

Anonymkode: c3152...705

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke disse skoene selv men ut i fra bilder på nett av ekte sko ser disse dessverre fake ut. Lappen innvendig skal være sydd på alle fire sider, fargen på yttersålen skulle vært mer varm beige og Valentino logoen under skoen ser litt anderledes ut enn på en ekte sko. 

Anonymkode: c3152...705

Skjønner! Tusen takk for hjelpen, de er iallfall fine og kan fint brukes😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, rundtfingern skrev:

Skjønner! Tusen takk for hjelpen, de er iallfall fine og kan fint brukes😊

Lappen innvendig er sydd på rett måte, kun direkte oppå to av sidene. De to andre sidene ligger under skinnet. Dog synes jeg ikke det var pent sydd på den ene siden.  Og så er dustbagen forskjellig i fra min. Det merket som det står Valentino på skal være i samme rødfarge. Og i bønnen av dustbagen hvis du tenker at åpningen med snøring er øverst på posen. Hvor mye betalte du for skoene? Hevdet selger at de var ekte?

Anonymkode: 2e6f2...1a0

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lappen innvendig er sydd på rett måte, kun direkte oppå to av sidene. De to andre sidene ligger under skinnet. Dog synes jeg ikke det var pent sydd på den ene siden.  Og så er dustbagen forskjellig i fra min. Det merket som det står Valentino på skal være i samme rødfarge. Og i bønnen av dustbagen hvis du tenker at åpningen med snøring er øverst på posen. Hvor mye betalte du for skoene? Hevdet selger at de var ekte?

Anonymkode: 2e6f2...1a0

Nei, selger var usikker! Betalte 700😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...