Gå til innhold

hjelp! appelsinhud?

T-girl

Anbefalte innlegg

dette er sikkert tatt opp før, men jeg har et spørmål angående appelsinhud (er ikke sikker på om det heter det engang)

men jeg er ganske ung og har allerede begynt å se antydning til appelsinhud her og der. er det ingenting man kan gjøre for å forhindre dette? er det noen form for trening eller mat som hjelper?

man vil jo gjerne se ung og fresh ut og appelsinhud er ikke lekkert..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren regelmessig, skrubb med hampvott (holder sirkulasjonen i vevet på topp), spis sunt, drikk mye vann og utover det er det ikke mye du kan gjøre... Stort sett ALLE, tykke og tynne, har appelsinhud, så du er ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dette høres litt rart ut ja.. men når jeg er på treningssentrene så ser jeg litt på de andre jentene og jeg ser ingen jeg med like mye appelsinhud slik jeg har på rumpa.. dere får det til å høres ut som alle har det, men jegs ynes jeg lissom er den eneste...ser jo aldri noen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - alle har det (omtrent i allefall), men du må ofte ganske nær og gjerne klype huden sammen for å se det, så det er ikke rart du bare ser det på deg selv.

Ikke bekymre deg for det - du er helt sikkert fin uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tren, drikk masse vann, og skrubb i vei! Det funker! Eneste som er så synd at det vises så fort hvis man blir litt slapp med treningen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren' date=' drikk masse vann, og skrubb i vei! Det funker! Eneste som er så synd at det vises så fort hvis man blir litt slapp med treningen......[/quote']

:roll::roll: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...