T-girl Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 er det egentlig best med et stort nettverk rundt seg med mange venner, eller er det likså greit med få, men gode venner? jeg har litt problemer med å bli kjent med nye mennesker og føler gjerne at andre ser på meg som overlegen, mens det i utgangspunktet er usikkerhet. hvilke mennesker er det egentlig man vil bli kjent med? de som er veldig åpne og utadvendte og "bretter" ut livet sitt for alt og alle? eller de som er litt mer tilbakeholden og først deler private ting når man er blitt bedre kjent?? bare lurer...
Arkana Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Jeg vil heller ha (og har) noen få virkelig gode venner, enn et enormt nettverk av bare bekjente. Selvsagt har jeg endel bekjente også, de fleste jeg studerer med er folk jeg kun treffer på universitetet og vi har det hyggelig der, men det er ikke noe dypt vennskap. Om man bretter ut privatlivet sitt eller er mer private er ikke avgjørende for et vennskap, men jeg vil neppe ønske å være venn med en som etter lang tid fremdeles ikke vil åpne seg om noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå