AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Jeg og min samboer leier en kjeller leilighet, og nå har naboen begynt å grave ut en tomt ca 7 meter fra husveggen her. Jeg jobber som våken nattevakt og er hjemme i 8 tiden på morgenen, og da er dette forferdelig bråket i full gang. Det rister i hele huset, glass har falt ned fra benken og knust pga støyet! Jeg ligger med sov i ro OG hørselvern, men det hjelper ingenting. Prøvd å sove med musikk på øret men uten nytte.. jeg sover i gjennomsnitt 2 timer i døgnet pga dette, for støyet holder på fra 07:00 til langt utover ettermiddagen. Jeg har eksamen om dagen og merker at jeg ikke fungerer med så lite søvn. Jeg begynner å gråte av absolutt ingenting. Har ingen slektninger eller lignende jeg kan sove hos heller fordi jeg er veldig allergisk og de har hunder og katter. Dette bråket har pågått i snart en hel måned, og skal holde på utover sommeren.. jeg blir helt fullstendig gal, hele huset rister. Hva skal jeg gjøre??? Anonymkode: e42d8...175
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Har huseier mottatt nabovarsel på dette? Har dere blitt informert? Om dette skal foregå lenge i samme skala er det nesten så du burde forhørt deg om de dekker utgifter til annet bosted. Har du mulighet til å sove før du går på nattevakt istedet? Å gå uten skikkelig søvn over lenger tid er faktisk farlig. Anonymkode: 67a23...543
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Det må da kunne gå an å si opp leieavtalen pga dette og flytte? Føler med deg, høres forferdelig ut. Anonymkode: 0bed5...aee
_popcorn_ Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Har huseier mottatt nabovarsel på dette? Har dere blitt informert? Om dette skal foregå lenge i samme skala er det nesten så du burde forhørt deg om de dekker utgifter til annet bosted. Har du mulighet til å sove før du går på nattevakt istedet? Å gå uten skikkelig søvn over lenger tid er faktisk farlig. Anonymkode: 67a23...543 Så lenge arbeidet er på dagtid så er det vel absolutt ikke noen som skal dekke andres utgifter til bosted... Det finnes lover som regulerer støy, og så lenge naboen forholder seg til det så har TS absolutt ikke noe dem skulle sagt. At TS er student, har eksamen og jobber nattevakter er ikke noe alle andre må ta hensyn til. Sov på kvelden før nattevakt, eller bytt nattevaktene sånn at du kan sove på natten i denne perioden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå