AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Dette er noe som får meg til å se ganske syk ut. Spesielt siden jeg er glad i litt farge på kroppen og få det ganske lett, pluss at jeg trives best i mørkt hår. Har prøvd forskjellige bryn- og vippefarger uten hell. Har i desperasjon også farget bryn med vanlig hårfarge. Det lille som setter seg av farge sklir rett ut med en gang. Tror jeg har litt dårlig kvalitet på både vipper og bryn? Det er mer som tynne, krøllete dunhår. Til og med vippene er lange, veldig tynne og krøllete. Brynene har flere områder med dårligere/ingen vekst og er vanskelige å forme. Får ikke sånne kraftige hårstrå som jeg ser på videoer om napping om forming. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å se litt friskere ut? Har tunge øyelokk også så sliter veldig med at jeg ser så syk og ufresh ut hele tiden. Vil se kvikk og opplagt ut! Anonymkode: 178bc...385
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Har du prøvd fargemerket som heter refectocil? Anonymkode: 99fc6...c27 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Farg hos frisør eller skjønnhetssalong , ikke hjemmefarge. Kan også anbefale deg microblading på brynene Anonymkode: 8c5f1...c07
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Farge hos frisør, sette på extensions, permanente bryn/tatovering Anonymkode: e3afd...0c8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Jeg er samme som deg, og bruker depend sin brunsvarte farge. Merk at hvis det er NOE fett eller annet smuss på hårene så tar ikke farge. De må være helt rene og tørre. Merker forskjell når jeg har vasket meg ordentlig og når jeg bare har dratt over med en sminkeserviett. Lar det sitte i 15-20 min og må friske opp annenhver uke. Anonymkode: 53223...d7b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Dersom du er blond, er det helt normalt med lyse bryn og vipper. Anonymkode: 77cf8...63a 2
Nerine_ Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har også veldig lyse og "dårlige" bryn. Bruker øyenbrynpenn og skråkost for å blende det ut. Mine er såpass ujevne at farging ikke er et alternativ.
Siri_H Skrevet 19. mai 2018 #8 Skrevet 19. mai 2018 Jeg er lik deg. Fikk microbladet brynene og angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå