Gjest Sisti Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Evig problem for meg. Det er ikke varmt nok etter min smak til å gå med bare legger, men for varmt for tykke strømpebukser. Jeg har BLEK hud, og derfor funker ikke de vanlige hudfargede strømpebuksene for meg. Oroblu har en i 8den som passer i fargen, men den revner bare jeg ser hardt på den. Har ikke funnet noen andre med ok farge, alt blir for brunt. Forslag?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Bruk strømpebukse i en annen farge da vel. Kjøp en 5-pakning av billig type. Så er det ikke like kaos om det ryker noen. Ellers så ser det jo bedre ut med en unaturlig brun strømpebukse enn ingen strømpebukse. Anonymkode: 62a83...b4f
Gjest Sisti Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk strømpebukse i en annen farge da vel. Kjøp en 5-pakning av billig type. Så er det ikke like kaos om det ryker noen. Ellers så ser det jo bedre ut med en unaturlig brun strømpebukse enn ingen strømpebukse. Anonymkode: 62a83...b4f Du mener i en "ekte" farge? Forslag til hvor jeg finner det? Og så stor som 5-pakning? Jeg har lett litt, fant med farger på lindex, men det var rosa og turkis...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Wolford har mange nude nyanser, og alt fra 8, 10, 15, 20 og oppover denier, både matte og blanke. Koster marginalt mer enn oroblu, og god kvalitet. Anonymkode: 64ef5...b64
MissLucy Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 (endret) .... Endret 9. januar 2019 av MissLucy 1
Gjest Sisti Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Takk! Har ikke funnet de lyseste fra Wolford når jeg har sett i butikk, men jeg får kanskje ta en kikk på nettet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå