AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Kutta med opp under fot og det gjør litt vondt å gå. Og da jeg har en jobb som krever mye gåing tok jeg egenmelding i dag. Men er så fint vær ute. Må jeg sitte inne med bein høyt eller kan jeg sitte litt ute å nyte sola. Får litt dårlig samvittighet viss jeg gjør det. Anonymkode: 6962d...572
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Så lenge du holder foten høyt og slapper av (altså ikke gjør problemet noe verre) så kan jeg ikke se at det spiller noen rolle hvor du gjør det. Anonymkode: 2473d...e31 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Du må nok sitte inne desverre. Gud forby at du våger deg ut i sola mens andre jobber. Anonymkode: fc75f...114
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Selvfølgelig kan du sitte ute i sola, når dette er grunnen til egenmeldingen! Hadde du løpt til fjells i fineværet derimot, hadde folk reagert. Hadde du ringt deg inn spysyk, og likevel ligget på stranda og kost deg - hadde også folk reagert. Dette du skisserer her, hadde ikke jeg reagert på hvertfall Anonymkode: 0df1e...e03 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå