Gå til innhold

Hvor mye kontakt er for mye kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er lenge siden jeg har flørtet/datet noen, så jeg føler meg helt ny på dette området. Jeg har traff en mann for 14 dager siden ca, og har den siste uken snappet litt frem og tilbake. Men jeg er så redd for å skrive for mye. Så når er det for mye? Jeg har ikke truffet han siden, men er det dumt å bare spørre rett ut om han vil treffes igjen? Jeg er så redd for å bli avvist, men samtidig så er det så kjipt å gå å lure i det uendelige om han faktisk vil møtes igjen eller ikke. Jeg føler meg som 14 år igjen, ekstrem usikker og lav selvbilde. Jeg har prøvd å «flørte» litt på snap, men responsen er så som så.... jeg klarer ikke tolke han. 

Anonymkode: a9c81...c96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er lenge å gå 14 dager mellom de første datene... Kanskje du bare bør spørre han om det er aktuelt å treffes igjen?

Det som ikke er så lurt i starten er all tekstingen, det er bedre å møtes. Noen er gode på meldinger og virker mer interessert enn de egentlig er pga bruk av emojis etc, mens andre er dårlige på meldinger og virker sånn sett mindre interessert.

Spør han om å treffes du, det hadde jeg i alle fall gjort.

Anonymkode: e5a52...e6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også spurt om han vil møtes igjen.

Hva som er for mye tenker jeg kommer helt opp til den enkelte. Om dere sender ca. like mye bør det være greit.

Anonymkode: 8ee4e...5fa

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er lenge å gå 14 dager mellom de første datene... Kanskje du bare bør spørre han om det er aktuelt å treffes igjen?

Det som ikke er så lurt i starten er all tekstingen, det er bedre å møtes. Noen er gode på meldinger og virker mer interessert enn de egentlig er pga bruk av emojis etc, mens andre er dårlige på meldinger og virker sånn sett mindre interessert.

Spør han om å treffes du, det hadde jeg i alle fall gjort.

Anonymkode: e5a52...e6d

Ja er en stund med 14 dager, men det har sine grunner for hvorfor det ikke har vært mulig før nå. Men igjen hva har jeg å tape på å spørre han om å treffes igjen?! Sier han at han ikke ønsker det så er det kjipt men like greit å vite nå, så slipper jeg å tenke mer på han i grunnen. Og du har helt rett ang dette med teksting, kanskje han bare ikke liker det like godt som jeg.... :) takk for svar :) 

Anonymkode: a9c81...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...