Gjest Ny mor Skrevet 14. august 2002 #1 Skrevet 14. august 2002 Jeg venter en liten jente og nå sliter jeg litt med å velge navn. Har lyst til å bruke Jasmin, men vil gjerne ha et navn til det. (Jeg er veldig glad i dobbelt-navn. ) Jeg har tenkt litt på Evy (Evy Jasmin), men er litt usikker på om det egentlig passer. Hva synes dere? Hvilket navn ville dere ha satt sammen med Jasmin?
Babyboo Skrevet 14. august 2002 #2 Skrevet 14. august 2002 Synes Evy Jasmin var fint jeg!! Ellers så synes jeg Ida Jasmin eller Linda Jasmin kanskje var litt fint...? Klem
viwi Skrevet 14. august 2002 #3 Skrevet 14. august 2002 Eva JAsmin var nydelig!!!! Vet ikke helv hva annet som kan passe... Ida-jasmin, Oda Jasmin, Nei hold på Ewa du!!!
Gjest eminel Skrevet 14. august 2002 #4 Skrevet 14. august 2002 Likte forslaget Ida Jasmin! Søte navn begge to!!
scorpion73 Skrevet 15. august 2002 #5 Skrevet 15. august 2002 Jeg likte forslaget Ida, eller Oda Jasmin, Oda er foresten et ganske sjelden navn, så da har du et barn med to sjeldne navn hvis du bruker det.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #6 Skrevet 15. august 2002 Har hørt om Jasmin Fay. Flotte navn begge to. :D
Cecilija Skrevet 15. august 2002 #7 Skrevet 15. august 2002 Jeg har hørt Malin Jasmin og synest d er veldig fint....
Lilletøtta Skrevet 31. august 2002 #8 Skrevet 31. august 2002 Elise Jasmin og Maria Jasmin passer jo i lag... Mine jentenavn favoritter er: Embla, Thale, Frøya, Vårin, Hedda og Aurora
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #10 Skrevet 1. september 2002 Grusomme alle sammen!!! :o Stakkars unge...
Gjest Ny mor Skrevet 2. september 2002 #12 Skrevet 2. september 2002 Min mann og jeg har snakket mye om dette, og vi har kommet frem til at vi skal kalle henne for Jasmin Ariane. Jeg vil takke alle de som svarte på dette innlegget, og si at det var mange fine navn som ble foreslått. Tusen takk skal dere ha, dere har faktisk vert til stor hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå