Cbunke90z Skrevet 8. mai 2018 #21 Skrevet 8. mai 2018 Fordi han er kåt og tenker på sex i de stundene i samme grad som han tenker når han onanerer. Men om du bare ser bort ifra aspekte at han ikke venter tils du er klar, det er jo merkelig at han vil kjøre tørt når jeg forestiller meg at det umulig kan være like behagelig å ha sex om det ikke er våt nedentil. Jeg vet noen kvinner trenger glidemiddel for de kan bli kåte uten å bli våte, men her høres det ut som en situasjon hvor han bare vil tømme seg. Jeg vet instiktet er ganske kraftig, men kan ærlig si jeg aldri ville forestilt meg at jeg hadde klart å ha sex i en sånn situasjon. Min største frykt er pga problemer i underlivet vil jeg aldri kan ha et vanlig regelmessig sex liv, at jeg kommer til å bli oppfattet som en egoistisk elsker om jeg ikke klarer å holde meg før vi kommer sammen eller hun først. Å ha så dårlig kontroll, ingen erfaring, og jeg har problematikk som har gjort at det er veldig få kvinner jeg har stolt nok på til å en gang tørre å ville ha sex med dem, selv om det aldri skjedde og forble venner. Jeg tror han har motsatt problematikk hvor han har blitt vant med så enkel tilgang til sex at han tenker ikke over hva han egentlig gjør og går på rent instinkt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå