Gå til innhold

Hvorfor puler han tørt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med min kjære i 3 år snart. I starten varmet han ofte opp til jeg ble veldig klar og våt. Det siste 1,5 året har han kjørt tørt. Det vil si at han plutselig legger seg over meg når jeg minst venter det, spytter på kuken og lirker den inn. Ofte kommer det sånn knirkelyder fordi jeg er så tørr. Får sånne skrape følelse innvendig. Veldig ekkelt, men ikke vondt...

men hvorfor kjører han tørt? :P 

Anonymkode: 40db4...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han driter i din nytelse.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Mer friksjon sikkert. Men om du ikke liker det så bør du jo si ifra, dere er jo to om sex.

Anonymkode: 98776...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han ikke gidder å legge inn en innsats lenger. 

Anonymkode: bc6c3...250

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Rotemor skrev:

Fordi han driter i din nytelse.

Men hvordan kan det være godt for han? Jeg trodde penishodet var veldig sensitiv.

-Ts 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer friksjon sikkert. Men om du ikke liker det så bør du jo si ifra, dere er jo to om sex.

Anonymkode: 98776...da9

Ahaaa. Skal sies at jeg er ganske trang selvom jeg blir veldig våt. Bare skjønner ikke hvordan det kan være så godt for han..  Det er godt for meg også siden han spytter å jeg liker å føle meg brukt.

- ts

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han ikke gidder å legge inn en innsats lenger. 

Anonymkode: bc6c3...250

Var det jeg trodde.

- Ts

Skrevet

Jeg er mer bekymret over at det kommer knirkelyder av musa di? :ohmy:

Glidemiddel kan kanskje hjelpe? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dump

Anonymkode: 8c07e...463

AnonymBruker
Skrevet

Han bryr seg kun om seg selv, ikke deg. Du er bare hullet han tømmer seg i...ja, du blir brukt. Går det så langt at det er misbruk??

Anonymkode: 74cd9...b45

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Du sier du liker det så hvorfor anta at det er fordi han ikke gidder å legge inn en innsats lenger? Det kan vel bare hende at han nettopp har funnet ut at du liker den type sex der han bare tar for seg? Og at han liker den type sex som gjør deg glad. 

Nå kan det jo hende at du nettopp tenner på hans hensynsløshet og da er det vel bare å fortsette med tanken om at han bare bruker deg for å tilfredsstille egne behov... 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Hadley skrev:

Jeg er mer bekymret over at det kommer knirkelyder av musa di? :ohmy:

Glidemiddel kan kanskje hjelpe? 

Haha. Det gjør ikke vondt altså, hadde spurt hva han i helvete gjorde dersom jeg fikk vondt, men det gjør det ikke. Knirkelyder kommer fordi det er så tørt.. 

Ja, altså vi har jo det, på nattbordet ved siden av sengen. Men han tar det aldri i bruk. Han bruker litt spytt bare.

- Ts 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Ahaaa. Skal sies at jeg er ganske trang selvom jeg blir veldig våt. Bare skjønner ikke hvordan det kan være så godt for han..  Det er godt for meg også siden han spytter å jeg liker å føle meg brukt.

- ts

.... Der har du jo svaret ditt?

Jeg tar relativt ofte kjæresten med makt og slenger henne på senga, fordi vi begge tenner på at det er litt røft.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Du sier du liker det så hvorfor anta at det er fordi han ikke gidder å legge inn en innsats lenger? Det kan vel bare hende at han nettopp har funnet ut at du liker den type sex der han bare tar for seg? Og at han liker den type sex som gjør deg glad. 

Nå kan det jo hende at du nettopp tenner på hans hensynsløshet og da er det vel bare å fortsette med tanken om at han bare bruker deg for å tilfredsstille egne behov... 

Fordi han gjør det hele tiden? På 2 dager har han pult meg 6 ganger, på den samme måten og den samme måten i nesten 1,5 år. Jeg bare lurer på hvorfor han ikke stopper når han kjenner at det er så tørt. Hvorfor tar han ikke på meg først? Han går liksom bare rett på sak.

Ja, jeg liker den, men ikke hele tiden på den måten :P Jeg bare lurer på hvorfor han kjører tørt..

- tsTs

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

.... Der har du jo svaret ditt?

Jeg tar relativt ofte kjæresten med makt og slenger henne på senga, fordi vi begge tenner på at det er litt røft.

Men hvorfor kjører han tørt? Jeg skulle jo ønske at det var litt variasjon, og det har jeg sagt til han også..

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre han?

For det andre, det hender jeg også bare forsyner meg. Har liksom inntrykk av at hun liker det da. Så hvis du gir inntrykk av at du liker det så kan jo han ikke vite noe annet.

Anonymkode: 23a41...328

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får han deg noen gang til å komme? Har dere oralsex?

Anonymkode: 923f0...14c

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor kjører han tørt? Jeg skulle jo ønske at det var litt variasjon, og det har jeg sagt til han også..

- ts

Hvaaaa svarer han?

• Liker 1
Skrevet

Dette var meget spesielt. At du gidder.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...