AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 stemmer det at man ikke får opprettet depositumskonto hvis man ikke er kredittverdig? skal leie bolig og må ha dep.konto men har betalingsanmerkning og fikk i beskjed i banken at jeg da ikke får opprettet dette. er det virkelig sånn? eller kan jeg høre med en annen bank? Anonymkode: e6063...fdc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Konto kan du vel opprette, men du må ja depositumet, du får ikke låne det. Anonymkode: b41a3...865
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 har depositumet, 40k, men fikk ikke opprette dep.konto grunnet bet.anm. skjønner ikke at det skal være et problem, pengene blir jo stående der. Anonymkode: e6063...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Det fins utrolig mange håpløst uintelligente og uvitende folk, også i banker. Bare prøv et annet sted! Anonymkode: da8aa...e9a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 ok skal høre med en annen bank men kan jeg velge hvilken bank dep.konto skalv ære hos eller bestemmer utleier dette? Anonymkode: e6063...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Det er utleier som skal opprette kontoen, så da er det utleier som bestemmer det. Det er også utleier som skal betale for kontoen, og den skal stå i ditt navn og rentene skal du ha når leieforholdet er over. Anonymkode: d8a2c...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: stemmer det at man ikke får opprettet depositumskonto hvis man ikke er kredittverdig? skal leie bolig og må ha dep.konto men har betalingsanmerkning og fikk i beskjed i banken at jeg da ikke får opprettet dette. er det virkelig sånn? eller kan jeg høre med en annen bank? Anonymkode: e6063...fdc Her er det en ting å gjøre. Ta en bit av det sure eplet og ring Namnsmannen. Hva de der sier får du ta etterpå. Alternativet er å ende en mail dit. Jrg kan tenke meg, men uten å ha undersøkt noe nærmere, at banken mener du skal betale din skyld og gjeld før du skal brtale depositum. Men her kan det avgjøtende være hvem du har gjeld til. Tørr du ikke ringe selv, så få en venn til å ringe for deg. Anonymkode: ba082...da2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det en ting å gjøre. Ta en bit av det sure eplet og ring Namnsmannen. Hva de der sier får du ta etterpå. Alternativet er å ende en mail dit. Jrg kan tenke meg, men uten å ha undersøkt noe nærmere, at banken mener du skal betale din skyld og gjeld før du skal brtale depositum. Men her kan det avgjøtende være hvem du har gjeld til. Tørr du ikke ringe selv, så få en venn til å ringe for deg. Anonymkode: ba082...da2 skylder den norske stat 200.000 som jeg har en nedbetalingsavtale på, betaler 5000 i mnd til skatteetaten. Anonymkode: e6063...fdc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Det er ikke du som skal åpne eller betale for depositumskonto som leietaker uansett, så bare vent til utleier har opprettet konto, så får du beskjed om hvilken bank det er, hvis det er samme bank som du bruker så kommer det en link opp der du kan føre over pengene. Anonymkode: 611a5...cd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå