AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Ser på mailen min at de kun har registrert på ha mottatt en av to varer jeg sendte dem for noen uker siden. Problemet er bare at begge lå i samme pose, og nå som det er en uke siden de skrev at de fikk den ene varen så burde de vel for lengst ha registrert den andre og? Normalt når jeg sender mer enn en ting i en pose så sender de en mail der alt er summert opp samlet, mens her så har de bare nevnt den ene varen og at den andre visstnok ikke er mottatt ennå? Jeg er helt sikker på jeg la den oppi der så jeg aner ikke hva som kan ha skjedd? Jeg kjenner jeg blir stresset, har dette hendt dere og? Anonymkode: 86ad6...40f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Zalando er det alltid tull med. Gidder ikke handle noe der mer, selv ikke med coop rabatt. Anonymkode: 87301...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Men kommer det til å ordne seg eller blir jeg erstatningspliktig selv om jeg vet jeg har sendt den i samme pose? Varen det er snakk om er ei bukse jeg kjøpte to klin like av - bare med ulik størrelse for å se hvem som satt best. Beholdt den som var riktig størrelse og sendte den andre tilbake, sammen med den varen de opplyser å ha fått. Trodde jeg hadde funnet favorittbutikken min nå, men blir dyrt å handle der om det skal forsvinne ting på veien :/ Anonymkode: 86ad6...40f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Det ordnet seg. Skrev en mail til Zalando i natt da jeg oppdaget dette, og fikk svar allerede i dag der de beklager og trekker beløpet for buksen fra min faktura. Veldig rask og god service synes jeg Anonymkode: 86ad6...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå