holiday Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Jeg har fått plass på praktisk pedagogisk utdanning, og har fått tilbud om å ta to fagdidaktikker. Noen som har erfaring med dette? Spiller det noen rolle med tanke på å få seg jobb? Jeg hadde inntrykket at bare du hadde PPU så fikk du jobb. Det er liksom ikke så nøye hvilket fag du hadde fagdidaktikk i under utdanningen.
Severin Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 (endret) Du stiller noe sterkere, på papiret, men der jeg tok PPU så var det slik at de som tok fagdidaktikk i to fag, bare hadde eksamen i det ene. Endret 7. mai 2018 av Severin
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Jeg har det nå. Ingen stress. Er som studier ellers hvor jeg har dag og eksamen i det, pluss praksis i begge fagene dersom det er mulighet til det på skolen. Her ble det fagdidaktikk i begge fag nå på våren fordi det er yrkesfag/valgfag, så vanlig ped.fag høst + vår. I høst fikk jeg praksis i begge fagene samtidig, og i vår fikk jeg i det ene. Greit å ha all fagdidaktikk, for du kan lære mye om fagene i fagdidaktikken med riktig foreleser. Min foreleser var også tilfeldigvis praksisveilederen min i ene perioden, noe som bare ble en bonus opp mot faget. Anonymkode: a36ed...59e
Neutral90 Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Jeg hadde i to fag. Det var da 15 sp per fagdidaktikk. Du har lik arbeidsmengde med to fag som med ett, fordi da vektes det med 30 sp (større/flere innleveringer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå