Gå til innhold

Daten skriver at han har søte drømmer om meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på en date. Etter den dagen skriver daten at han liker meg osv. Og neste dag så skriver han om at han har søte drømmer om meg om natten.  Er det normalt ? Er det hint til sex eller er det meg som er på jorde? 

Anonymkode: e8e67...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det trenger ikke være et hint om sex, det kan jo være at han faktisk likte deg veldig godt og ble litt betatt av deg.

Endret av Severin
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han ble raskt betatt.  Kan også være hint til sex, så hold igjen bena de neste 4-5 datene å se om han fortsatt er like på da. Men hadde vært mer vanlig å bruke "deilige drømmer" som ordvalg da og ikke søte.

Anonymkode: 67ff7...501

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Severin skrev:

Det trenger ikke være et hint om sex, det kan jo være at han faktisk likte deg veldig godt og ble litt betatt av deg.

Det er sant. Det behøver ikke å ha med at han kun vil ha sex å gjøre. Jeg begynte å tenke tanken. Men han virker veldig interessert ut i adferd. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han ble raskt betatt.  Kan også være hint til sex, så hold igjen bena de neste 4-5 datene å se om han fortsatt er like på da. Men hadde vært mer vanlig å bruke "deilige drømmer" som ordvalg da og ikke søte.

Anonymkode: 67ff7...501

Han ønsker å dra på ferie med meg og planlegger langt fremover i ord. Kanskje han ble betatt... 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Det behøver ikke å ha med at han kun vil ha sex å gjøre. Jeg begynte å tenke tanken. Men han virker veldig interessert ut i adferd. 

Det er ikke alle menn som har sex på hjernen. Noen er også håpløse romantikere.:fnise:

Endret av Severin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dobbeldater ikke. Kommer til å se hvordan dette utvikler seg. Jeg liker han men er redd for at han bare leker med meg. Men jeg må forsøke å velge å tro at han er seriøs  

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Severin skrev:

Det er ikke alle menn som har sex på hjernen. Noen er også håpløse romantikere.

Takk for den. Det kan jo være det han. Jeg ble ganske betatt i han selv. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dobbeldater ikke. Kommer til å se hvordan dette utvikler seg. Jeg liker han men er redd for at han bare leker med meg. Men jeg må forsøke å velge å tro at han er seriøs  

Altså, du har vært på en (1!!!!) date og sitter allerede og analyserer alt i stykker. Jeg tror det beste for deg er å være alene til du blir voksen nok til å ha et forhold. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tja, futurefaking og store ord tidlig er jo røde flagg..

ville vært veldig obs. de som liker deg er mer forsiktig etter min erfaring

Anonymkode: 3e569...b42

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, FrodeF skrev:

Altså, du har vært på en (1!!!!) date og sitter allerede og analyserer alt i stykker. Jeg tror det beste for deg er å være alene til du blir voksen nok til å ha et forhold. :link:

Ta deg en bolle, med så mange psykoer som det er der ute er det viktig og tenke litt vet du....

;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Severin skrev:

Jeg tror nesten at det er hint til sex utifra at det er noe han fokuserer på. Han prater om drømmer hele tiden som han har om meg om nettene  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8.5.2018 at 12:50 AM, AnonymBruker said:

Tja, futurefaking og store ord tidlig er jo røde flagg..

ville vært veldig obs. de som liker deg er mer forsiktig etter min erfaring

Hvorfor? Jeg kan selv ofte gjøre det med jenter jeg liker ekstra godt, som jeg ikke vil miste, nettopp fordi jeg vet at det øker sjangsen for at hun begynner å tenke mer på og blir mer interessert i meg også, så hun ikke finner ut at vi ikke passer

Anonymkode: ce82e...81f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.5.2018 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Han ønsker å dra på ferie med meg og planlegger langt fremover i ord. Kanskje han ble betatt... 

ohh..... det er da litt voldsomt så tidlig....

Anonymkode: 999f5...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...