Gå til innhold

Datet en stund. Det føles feil. Ny på datefronten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i noen uker nå. Vi har vært på et titalls dater. Han er snill, hyggelig og det er ingenting galt med ham, men jeg er usikker på om jeg liker ham på rett måte. Jeg har prøvd å gi det tid fordi han er veldig snill og søt, men nå føles alt bare feil.  Hvor mye tid skal man gi seg selv før man innser at noe ikke er liv laga? Han virker som om han er veldig forelsket i meg og jeg får vondt inni meg for å knuse hjertet hans samtidig som jeg vet at jeg burde avslutte dette før han får enda mer følelser.

Saken er at jeg ikke har datet på mange år. Føler meg helt fersk på dette. Når vet man at daten ikke er noe å satse på? Hvor fort finner man ut om det kommer til å funke? Kommer følelsene etter hvert, eller er de der etter noen få dater?  

Føler meg helt fortapt. Har vært singel i noen måneder etter et langvarig forhold, men jeg savner ikke x-en og syntes egentlig ikke vi var et bra par mot slutten, så jeg er ikke ute etter at han nye skal være en rebound, men er redd for at det er det han er. Hvordan vet man?

Anonymkode: 6726a...aa0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier det jo omtrent selv. Så du vet. 

Anonymkode: 45e15...419

AnonymBruker
Skrevet

Det vet man vel etter første date. 

Anonymkode: 41e27...a04

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vet man vel etter første date. 

Anonymkode: 41e27...a04

Jeg likte ham etter første date, men nå er jeg usikker. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gi det mer tid eller avslutte det

TS

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg likte ham etter første date, men nå er jeg usikker. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gi det mer tid eller avslutte det

TS

Det er mange mennesker man liker, uten at det er eller kan bli noe romantisk. Jeg tror at du sitter med svaret allerede. 

For min del har jeg alltid visst om det kan bli noe eller ikke etter to dater. 

• Liker 1
Skrevet

Akkurat opplevd det samme. Fyren er helt fantastisk på alle måter, men jeg klarte ikke føle noe annet enn vennskap. Måtte avslutte det, og jeg syns sånt er tøft. Han ble veldig lei seg, har blitt glad i meg som han sa. Men bedre nå enn at man blir enda mer involverte, blir jo verre dess lenger man venter. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...