AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Han har rotet seg bort i narko-salg og kriminalitet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter her og er tilmed redd for å skrive dette her. Fordi de har oversikt over alt. Jeg har ringt politiet, men det resulterte i kun besagleggrlse av våpen hos ham. Så alvorlig er det. Han vil ut av miljøet! Hva i all verden gjør jeg? Anonymkode: ce39d...8cc
Lalala123 Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Hva er det som hindrer han i å ikke bare forlate miljøet da, siden det er det han vil?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Vær så snill. Noen som vet? Politiet må ha bevis. Alt de har gjort er å ta våpen fra ham. Jeg klandrer ikke politiet! Men jeg er redd. Mest på hans vegne. Er han låst i situasjonen ? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Lalala123 skrev: Hva er det som hindrer han i å ikke bare forlate miljøet da, siden det er det han vil? Han blir truet på livet. Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Det er en alvorlig sak. Han er livredd, og det skjønner jeg! Et det noen innen politiet som hanskes sånne saker? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 At han vil ut av miljøet er noe han bare sier til deg. Til gutta sine sier han ganglife4life. Så hold politiet langt unna med mindre du vil ha han i fengsel i 7 år og bli hata og trua selv av hele byen fordi du tysta. Anonymkode: e6975...55f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 Hvis du velger et kriminelt miljø og blander deg så dypt at du må ha våpen, vel da har du valgt noe du aldri kommer ut av igjen. Anonymkode: e6975...55f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 En ting er at jeg er redd for meg. En helt annen ting er at han er i fare. Noen må vite noe her? Om h å jeg skal gjøre? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En ting er at jeg er redd for meg. En helt annen ting er at han er i fare. Noen må vite noe her? Om h å jeg skal gjøre? Anonymkode: ce39d...8cc Sorry, du kan ikke "redde han"..... Anonymkode: e6975...55f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #10 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du velger et kriminelt miljø og blander deg så dypt at du må ha våpen, vel da har du valgt noe du aldri kommer ut av igjen. Anonymkode: e6975...55f Nei! Jeg har ikke valgt det! Jeg bruker ikke narko! Langt ifra. Men han rotet seg inn i dette! I en sårbar fase. Er det ikke noe å gjøre Men Er du ? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #11 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sorry, du kan ikke "redde han"..... Anonymkode: e6975...55f Jo, jeg må jo prøve ! Han vil ut av dette miljøet! Kan jeg virkelig ikke gjøre noe? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #12 Skrevet 7. mai 2018 Dere her som vet. Hjelp meg? Anonymkode: ce39d...8cc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Skrevet 7. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Jeg har ikke valgt det! Jeg bruker ikke narko! Langt ifra. Men han rotet seg inn i dette! I en sårbar fase. Er det ikke noe å gjøre Men Er du ? Anonymkode: ce39d...8cc Jeg mente ikke deg, men han ja. Nei det er ikke noe du kan gjøre desverre Anonymkode: e6975...55f
Lalala123 Skrevet 7. mai 2018 #15 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han blir truet på livet. Anonymkode: ce39d...8cc Tipper han skylder noen penger da. Da må han isåfall skaffe de pengene først vil jeg tro hvis han skal få fred fra det miljøet. Å bli truet på livet er veldig alvorlig. Han må jo ha gjort noe alvorlig gale siden han får en så alvorlig trussel mot seg. Hvis han ikke har en vanlig jobb fra før, så kan jo han prøve å skaffe seg en. Ville holdt meg laaangt unna å blande meg i de tingene der hvis jeg var deg. Dette må han ordne opp i selv. Du tjener ikke en dritt på å blande deg. Eneste du kan hjelpe han med å dyrke felles interesser ev. hjelpe han med å..tja? Registrere han som arbeidssøker hos nav og hjelpe og skrive jobbsøknader? Vet ikke jeg, men værtfall alt annet enn å blande deg i det greiene der. Som en annen sa her, du kan ikke redde han. Han må ta ansvaret med å komme seg ut av dette selv. Det eneste du kan gjøre er å være en støtte og god venn, og igjen, ikke blande deg og ikke la han blande deg inn i det. Endret 7. mai 2018 av Lalala123 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #16 Skrevet 7. mai 2018 Ta kontakt med politiet. Få de til å skrive rapport om hva som har skjedd ,hvem som truer han osv. Alltid få det skriftelig svart på hvitt i tilfelle noe skjer. du hører nok bare en side av historien, det er nok også en annen historie Anonymkode: 0550e...4af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå