AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Del Skrevet 7. mai 2018 Hei! Om ikke lenge har jeg time både for konsultasjon og operasjon med Dr. Rosenberg ved Fana Medisinske Senter. Jeg kjenner at jeg er veldig spent, men også selvsagt litt nervøs. Jeg lurer dermed på om det er noen som har erfaring med Fana Medisinske, Dr. Rosenberg eller brystforstørrelse generelt som har lyst å dele opplevelser, råd, informasjon etc. NB! Ønsker saklige svar og ikke negative kommentarer/ "drittslenging" om plastisk kirurgi. Alle har sine grunner til å utføre dette, og jeg gjør det av medisinske grunner. Om du har noe negativt å si kan du heller finne en annen tråd. Tusen takk på forhånd! Anonymkode: e47a5...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 8. mai 2018 #2 Del Skrevet 8. mai 2018 Har fått fjernet fett innside knær på denne klinikken og opplevde den som veldig profesjonell, og har bare positivt og si om møtet med dem. var veldig fornøyd. Og fettet har holdt seg borte, selv etter vektoppgang, og vektnedgang igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iDa774 Skrevet 10. mai 2018 #3 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Så bra det virket profesjonelt! Endret 10. mai 2018 av iDa774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg vil fraråde alle å gå til Fana medisinske senter. Hadde jeg fått valgt kirurg på nytt, ville jeg aldri valgt Bjørn Rosenberg. Vet om flere som er misfornøyd med han. Anonymkode: f2cf8...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 22. november #5 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 13.55): Jeg vil fraråde alle å gå til Fana medisinske senter. Hadde jeg fått valgt kirurg på nytt, ville jeg aldri valgt Bjørn Rosenberg. Vet om flere som er misfornøyd med han. Anonymkode: f2cf8...043 Hva er de misfornøyde med? Bare lurer. Ser av omtaler på nett at han er en kirurg med lang erfaring og mange positive omtaler. Jeg vurderer selv et løft av hals og nedre ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 22. november #6 Del Skrevet 22. november tøydokka skrev (7 minutter siden): Hva er de misfornøyde med? Bare lurer. Ser av omtaler på nett at han er en kirurg med lang erfaring og mange positive omtaler. Jeg vurderer selv et løft av hals og nedre ansikt. En av line nærmeste venninner endte med å fjerne implantatene et par år etter at Dr. Rosenberg opererte henne. Hun var ikke fornøyd og hadde plager. Selv var jeg på konsultasjon hos ham, men fordi han virka uinteressert, ikke gjorde noen undersøkelser og forsøkte på mersalg som jeg egentlig ikke trodde at jeg trengte, valgte jeg å gå et annet sted for konsultasjon. Jeg kom inn til Dr. Rosenberg uten komplekser (ville bare ha litt fylde tilbake), men forlot Faba Medisinske med komplekser. Hadde i tillegg bange anelser fordi Dr. Rosenberg på hjemmesiden oppga å ha verv og posisjoner i organisasjoner/foreninger som ikke var riktige (da jeg kontrollerte opp mot registrerte opplysninger på disse). Hos Plastikkirurg1 (Dr. Ørner) fikk jeg tilbake selvbildet mitt, og han hadde en langt mer profesjonell tilnærming. Basert på de vidt forskjellige rådene fra Rosenberg og Ørner, og det utrolig gode resultatet etter å ha blitt operert av Ørner, er jeg veldig glad for at jeg lyttet til magefølelsen og fornuften. Med Rosenberg sitt råd ville jeg fått et opplagt kunstig resultat med mer arr, mens med Ørner fikk jeg et flott og naturlig resultat med knapt synlige arr. Billigere ble det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet søndag kl 20:20 #7 Del Skrevet søndag kl 20:20 Stjertmeis skrev (På 22.11.2024 den 9.10): En av line nærmeste venninner endte med å fjerne implantatene et par år etter at Dr. Rosenberg opererte henne. Hun var ikke fornøyd og hadde plager. Selv var jeg på konsultasjon hos ham, men fordi han virka uinteressert, ikke gjorde noen undersøkelser og forsøkte på mersalg som jeg egentlig ikke trodde at jeg trengte, valgte jeg å gå et annet sted for konsultasjon. Jeg kom inn til Dr. Rosenberg uten komplekser (ville bare ha litt fylde tilbake), men forlot Faba Medisinske med komplekser. Hadde i tillegg bange anelser fordi Dr. Rosenberg på hjemmesiden oppga å ha verv og posisjoner i organisasjoner/foreninger som ikke var riktige (da jeg kontrollerte opp mot registrerte opplysninger på disse). Hos Plastikkirurg1 (Dr. Ørner) fikk jeg tilbake selvbildet mitt, og han hadde en langt mer profesjonell tilnærming. Basert på de vidt forskjellige rådene fra Rosenberg og Ørner, og det utrolig gode resultatet etter å ha blitt operert av Ørner, er jeg veldig glad for at jeg lyttet til magefølelsen og fornuften. Med Rosenberg sitt råd ville jeg fått et opplagt kunstig resultat med mer arr, mens med Ørner fikk jeg et flott og naturlig resultat med knapt synlige arr. Billigere ble det også. Ok, takk for svar. Bra du ble fornøyd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå