Gå til innhold

Counting On

Gjest Solstråletårer

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Noen som ser på dette . Må innrømme jeg synes det er litt søt. Men får litt vond smak i munnen av den moralen de har der. Vet at elstesønn har antastet flere jenter inkludert søstrer.   Noen av de nygifte har blitt gravide utrolig kjapt etter bryllup. Osv. Livet gjeller tydeigvis om å bli gift og få unger.  Det er det som gjeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at den der kurtiseringen som de driver med er tåpelig.. Og mange merkelige regler i forbindelse med det som å bare gi klem fra siden f.eks. 

• 7 måneder senere...
Skrevet

Tilhører de en slags sekt eller noe? Kurtisering, anstand, kort forlovelse, bryllup og baby på 2 år. 

Men for all del koselig serie å følge 😀

Anonymkode: 89b38...6fd

Skrevet

Noen som vet hvorfor Jill og mannen ikke er med lenger? 

Skrevet

Var ikke en i den familien der skyldig i overgrep mot yngre søsken, eller andre barn? 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er villige til å gi oppmerksomhet til denne familien... 

Anonymkode: b1a76...d44

Skrevet
På 20.12.2018 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Var ikke en i den familien der skyldig i overgrep mot yngre søsken, eller andre barn? 

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er villige til å gi oppmerksomhet til denne familien... 

Anonymkode: b1a76...d44

Jo, men han deltar heller ikke i serien. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jinger ble jo faktisk ikke gravid rett etter at hun hadde giftet seg 😜

• Liker 1
Skrevet
På 17.12.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Tilhører de en slags sekt eller noe? Kurtisering, anstand, kort forlovelse, bryllup og baby på 2 år. 

Men for all del koselig serie å følge 😀

Ja, på en måte. Foreldrene deres er baptister og tilhører en organisjon som heter Institute of Basic Life Principles (hvor lederen Bill Gothard har blitt anklaget for overgrep flere ganger). Under denne organisasjonen ligger Advanced Training Institute (ATI), som er et program for hjemmeskole (men som egentlig innebærer ganske mye mer enn bare skole, det er en helhetlig oppdragelsesfilosofi som går inn for å hjernevaske barn). Duggar-familien har oppdratt barna sine i dette programmet og deltatt på store konferanser i dette systemet. 

På 18.12.2018 den 12.20, Nettejea skrev:

Noen som vet hvorfor Jill og mannen ikke er med lenger? 

Han hevder at han trakk seg frivillig/i protest, mens TLC på sin side hevder at han er uønsket der, så akkurat hva som skjedde og hvem som tok avgjørelsen er litt usikkert, men det stammer i alle fall fra en rekke negative tweets som Derick skrev om en deltaker i en annen TLC-serie som er trankjønnet. Duggar-familien mener jo at det ikke går an å være misfornøyd med kjønnet du har fått fra Gud. 🙄

Jill har ikke sagt noe offentlig mot transpersoner eller andre i TLC, så jeg antar at hun teknisk sett kan fortsette i showet om hun vil, men i denne familien skal man jo følge mannen sin i alt, så jeg tipper at det er derfor hun ikke er med lengre.

AnonymBruker
Skrevet

Jinger  er den av jentene som er mest selvstendig. Og minst påvirket av far og mor. Bor langt bort. Brøyt noen av date regler.  Går med bukser og klemmer forfra. Liker henne. Jill er å se på TV men ikke mannen . De klipper han ut. Men hørt at han er på vei inn igjen.  De fleste unge får unger fort mister mye av ungdomstiden og i lengden tror ikke jeg det går bra for en del av flokken . Gift og barn før du er 19.  Det er koselig å se på . Men blir litt oppgitt å. Men penger har de vist. 

Anonymkode: 6a615...6dd

Skrevet

Jinger er skjønn fra topp til tå 😀 Jessa er heller ikke helt borte. Men synes egentlig «synd» i disse folkene, de rekker jo knapt å bli voksne før de blir kurtisert og gift. Så kommer barna, og ungdomstiden er borte. Være husmor eller hva man skal kalle det fra man er 18/19 år kan ikke være noe særlig, men de vet vel ikke om et annet liv.

• 2 uker senere...
Gjest månedrømmer
Skrevet

De er så alt for unge til å gifte seg. Koselig er det. Men de er jo nesten ikke ferdig med skole . Livet for  jentene blir å være hjemme å stelle hus. Og hvordan kan de vite at de passer sammen. Etter 4 til 6 mnd å snakke sammen uten å røre. Ikke kysse og alt de tenker på nå er å bli gift så de kan kysse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...