AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Sikkert noen som tror jeg troller, men de om det. Drit også i å skriv "runketråd" er bare teit. Ja, jeg vet det, det er ekkelt, men jeg gjør det. Vet ikke hvorfor, jeg har bare en greie for det. Skal ikke gå i detaljer for å skåne dere som leser dette. Men er det andre som tenner på dette, eller andre ekle ting? Anonymkode: e3e66...daa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, Leiadenrare skrev: mener jo at det er fint med runketråder Joda, men er jo så teit når noen bare må skrive det, veldig unødvendig. Hva så liksom. Ts Anonymkode: e3e66...daa
Gjest Alterego666 Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 Jeg liker mange ting som er mildt til moderat grenseoverskridende, som f.eks rimming. Er ikke det i samme kategori? Jeg mener ts bare skal nyte. Man vinner ikke mye på skam rundt seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert noen som tror jeg troller, men de om det. Drit også i å skriv "runketråd" er bare teit. Ja, jeg vet det, det er ekkelt, men jeg gjør det. Vet ikke hvorfor, jeg har bare en greie for det. Skal ikke gå i detaljer for å skåne dere som leser dette. Men er det andre som tenner på dette, eller andre ekle ting? Anonymkode: e3e66...daa Finn en mann med trang forhud så vil ikke det være noe problem for eg å finne deg en mann som vil tilbe deg som en gudinne. Anonymkode: 3e51a...507
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #9 Skrevet 8. mai 2018 Ja! Den er god til så mangt, du burde teste på brødskiva Anonymkode: 525ac...dfc
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #10 Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finn en mann med trang forhud så vil ikke det være noe problem for eg å finne deg en mann som vil tilbe deg som en gudinne. Anonymkode: 3e51a...507 Jeg har samboer som oppfyller mine "krav" når det kommer til renhold av penis. Det som er litt problem er at det tar litt tid før han får no særlig kukost. Men vi kvinner får jo også det, så nøyer meg med det inni mellom. Men vasker meg alltid før sambo går ned på meg. Ts Anonymkode: e3e66...daa 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #13 Skrevet 8. mai 2018 2 timer siden, Lord Friendzone skrev: Her har du en fin kukost! 😂 Ts Anonymkode: e3e66...daa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #14 Skrevet 8. mai 2018 Skal du ha det på pizza og? Anonymkode: 356ac...1ba
Missy77 Skrevet 8. mai 2018 #15 Skrevet 8. mai 2018 Så lenge ting ikke skader andre kan du få lov til å tenne på akkurat hva du vil. Og jeg vil jo si at dette høres ganske uskyldig ut da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå