Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nike air zoom structure og asics gel kayano funker veldig bra for meg!

Anonymkode: 5b93b...f22

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Asics gel Kayano, og har en såle oppi i tillegg. Bruker såler oppi skoene til daglig også. 

Anonymkode: 7fd3f...bf1

Skrevet

Jeg er egentlig veldig fornøyd med Asics Gel Kayano, men av en eller annen grunn får jeg alltid gnagsår av de! Dempingen og sålen er helt magisk, though. 

Jeg liker også Asics GT-1000. Mizuno Wave Resolute 2 er også fantastisk på mine føtter til tross for at de egentlig er nøytrale og jeg overpronerer ganske mye. 

Gjest frøken_1975
Skrevet

Gel Kayano er de eneste jeg kan bruke. Har vært på Løplappet 3 ganger for testing osv, endt opp med feil sko hver gang. 

Gjest Nimbi
Skrevet

Takk for tips!

Skal sjekke ut hva de har i butikkene her.

Synes dere det er forskjell på service når det gjelder sko hos XXL, GMAX og Sport1 f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på en ting uten at jeg skal kuppe tråden: er stabile sko det samme som sko egnet for overpronasjon? For jeg har underpronasjon og skal kjøpe meg nye sko, men skjønner ingenting når de kaller noe "stabile sko" og vet ikke om det betyr at de er for overpronasjon? Det finnes visst ikke sko for underpronasjon, så jeg må bare ha sko med demping. Skulle ønske det fantes, for jeg har masse smerte i beina etter at jeg kun går på utsiden 

Anonymkode: 324ba...8ac

Skrevet

Jeg sverger til Mizuno, men har ikke prøvd Gel Cayano

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på en ting uten at jeg skal kuppe tråden: er stabile sko det samme som sko egnet for overpronasjon? For jeg har underpronasjon og skal kjøpe meg nye sko, men skjønner ingenting når de kaller noe "stabile sko" og vet ikke om det betyr at de er for overpronasjon? Det finnes visst ikke sko for underpronasjon, så jeg må bare ha sko med demping. Skulle ønske det fantes, for jeg har masse smerte i beina etter at jeg kun går på utsiden 

Anonymkode: 324ba...8ac

Nei, det er ikke det samme. Det er forskjell på å tråkke utover og innover. Stabile høres bare stive ut og ikke nødvendigvis bra i det lange løp. Hvis du har smerte bør du gå til lege og få henvisning slik at du kanskje kan få såler du kan legge i vanlige hverdagssko og tips til løpesko. Tror jeg ville satset på det før jeg vurderte noe løping.

Anonymkode: e8fe9...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...