Gå til innhold

Daten fremdeles på nettdating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en veldig fin jente i 3 mnd, men hun er fremdeles aktiv på sukker og badoo. Vi har snakket om forhold og da var hun ikke helt klar for å definere noe, men vi oppfører oss som kjærester, sier vi er glad i hverandre, og har god sex. Treffes jevnlig. 

Er det sånn at noen rett og slett er litt avhengige av disse sidene og har vanskelig for å slutte, selv om de er i et forhold? Litt redd for å sette hardt mot hardt også for vi har det fint.

Noen som har erfaringer å dele her?

Anonymkode: d53af...cca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil ikke definere noe med deg og man vet etter 3 mnd om man kan se for seg å være sammen med noen i fremtiden eller ikke. Hun kan ikke se for seg dere sammen så derfor holder hun døren åpen for andre muligheter og er på nettdatinga.
Det er bedre å sette hardt mot hardt å få ting avklart, enn å være redd og naiv og tenke at dere er på vei et sted, når hun egentlig ikke vil noe sted med deg men bare ha det fint "her og nå" til hun finner noe annet, så blir du såra enda hardere jo lengre tid som går

Anonymkode: 030b7...2fc

• Liker 5
Gjest supernova_87
Skrevet

Hvorfor er du redd for å sette hardt mot hardt? For da kanskje hun ikke velger deg? I så fall er hun gjerne ikke verdt å satse på heller. 

Det er ikke urimelig å forvente eksklusivitet etter 3 mnd, og jeg tenker at etter å ha ligget med hverandre og aktivt datet i 3 mnd så bør man ha funnet ut om dette er noe man vil satse på. Og satser man er det ingen grunn til å engasjere seg i andre forhold underveis, selv om man heller ikke trenger å definere seg som kjærester enda. 

Forvent å bli tatt seriøst. Og å bli tatt seriøst betyr å ikke akseptere at hun investerer i andre forhold 3 mnd inn i deres relasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hvorfor er du redd for å sette hardt mot hardt? For da kanskje hun ikke velger deg? I så fall er hun gjerne ikke verdt å satse på heller.

Signerer!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker veldig rart. Jeg ville tatt en prat med henne, og sagt at det er forvirrende at hun er aktiv på disse sidene samtidig som hun treffer deg. Det virker jo da som hun ser etter noe annet. Nå er jeg dame, men jeg tror nesten jeg hadde trukket meg ut om en fyr hadde vært aktiv på datingssider når man har hatt kontakt så lenge.

Anonymkode: 3cb02...298

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å snakke med henne denne uken, og si at hvis vi skal fortsette må hun logge seg av all nettdating. Jeg tror svaret blir at hun ikke har tro på oss to... Men da er det kanskje greit.

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bestemt meg for å snakke med henne denne uken, og si at hvis vi skal fortsette må hun logge seg av all nettdating. Jeg tror svaret blir at hun ikke har tro på oss to... Men da er det kanskje greit.

ts

Ja det burde du gjøre. Og sier hun at hun ikke har tro på dere to så er det jo bare bra du får beskjed om, i stedet for å gå rundt å bli holdt på vent og håpe på noe som ikke vil skje.
Mye bedre å stille et ultimatum så du ser hennes sanne jeg ovenfor deg/dere to

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Leiadenrare skrev:

kanskje hun ikke er så interessert.

det er nok dessverre det som er sannheten ja. Skal snakke med henne om det når jeg ser henne neste gang.

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...