Gå til innhold

Nesten alt minner om han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På en side tenker jeg at det er tull å bruke så nye tid på å tenke og håpe at en skal få et nærmere forhold til vedkommende, når jeg vet at jeg ikke kommer til og tørre. Nettopp fordi keg faktisk ikke vet helt om jeg vil ha en fremtid med ham, men bare savner kontakten vi hadde. Jeg er litt en slik person som tenker ting i stedet for å gjøre det. Det hadde seg slik at livet bød på nye jobbmuligheter og dette innebar flytting og en del forandringer. Jeg hadde ønsket det så lenge, og følte det var så feil å si nei når jeg fikk muligheten. Jeg kunne valgt å vli der jeg var, i en jobb jeg mistrivdes litt i og som jeg følte meg veldig rastløs i, og satse på et forhold med han jeg allerede holdt litt på med. Men han måtte også flytte fordi han kom inn på drømmestudiet sitt i en annen by. 

Så tok jeg steget, og der var han jeg skulle få følelser for. Jeg fikk følelser og det tror jeg også han hadde. Jeg har aldri vært noe åpen om følelser, og fikk så masse rare tanker da vi hadde masse kontakt, og tror det beste nå er å bare ligge lavt. Men til hver gang jeg ser et par, befinner meg der jeg traff ham og evt gjør noe jeg gjorde rett før jeg traff ham så kommer denne følelsen tilbake. Men det var litt slik jeg følte det med han forrige også. Bare at med han forrige så kom følelsene etter å ha kjent han i flere år, og jeg hadde ofte vondt i Oslo da (han var fra Oslo) fordi Oslo minnet meg om stundene vi hadde sammen. 

Nå har det likevel gått såpass lang tid at jeg ikke ser noen vits i å gjenoppta kontakten, og mest sannsynlig bare få samme runden en gang til. Men den innebygde staheten min, vil ikke helt gi opp håpet. Jeg har opplevd så enormt mye rart i livet, at det forundrer meg nesten ikke ok vi treffes igjen ved en tilfeldighet. Jeg fikk bare en liten følelse av å ha kjent han før et sted, og savner at han er med meg. Han er en jeg vil ha tid med hele tiden, men så er det forvirrende at jeg ikke vet om jeg bare ønsker at han skal ta kontakt eller om jeg virkelig ville delt et liv med han. Han er ikke umenneskelig, mne likevel den fineste mannen jeg ser.....

Anonymkode: 10d57...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...