AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Jeg vil undersøke om det er normalt å ikke ha en fast bopel i et hus, men istedenfor velge å bo i en campingvogn året rundt og istedenfor å velge andre alternativer som et bosted? hvor mye reiser du rundt med campingvogn og hvor har du din faste sted som du plasserer campingvognen der du også har adresse i folkeregisteret? Anonymkode: fc50e...d82 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 https://www.nrk.no/finnmark/annbjorg-folger-drommen-_-og-bor-aret-rundt-i-en-campingvogn-1.13482540 Anonymkode: 5bf18...7df
Atea Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil undersøke om det er normalt å ikke ha en fast bopel i et hus, men istedenfor velge å bo i en campingvogn året rundt og istedenfor å velge andre alternativer som et bosted? hvor mye reiser du rundt med campingvogn og hvor har du din faste sted som du plasserer campingvognen der du også har adresse i folkeregisteret? Anonymkode: fc50e...d82 Jeg ville i alle fall ikke satset på å bo i campingvogn utenfor hos familie eller venner. Det kan bli en påkjenning for dem, man skal dusje osv. Og vet ikke hvilke campingplasser som tilbyr helårs-opphold. Vogna kan stå der hele året, men om man kan bo der er jeg usikker på. I Oslo gjør de ikke det, på for eksempel Bogstad leier de kun ut plasser til firma. Vet ikke om man kan registrere sin adresse der man har campingvogn, men man kan ellers registrere fast adresse hos familie for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå