Gå til innhold

Ta med blomster hjem fra selskapslokale????

Kan vi ta med oss blomsteroppsatsene?  

1. 1. Kan vi ta med oss blomsteroppsatsene?

• Ja
      10
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal holde bryllupsfesten i et selskapslokale. Først hadde vi tenkt å ordne med blomstene selv, men så ble det ombestemt. Så nå ordner selskapslokalet med blomstene også, og da lurer jeg på om vi kan ta de med hjem etter festen. Jeg hadde tenkt det hvis vi hadde hatt blomsteroppsatsene med selv.

Hva synes dere, kan vi ta med oss blomstene? Kunne tenkt meg å fordelt noen av de til hjelpere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jag tycker att ni borde kunna ta med dem hem. Du bör dock kontrollera med lokalen först. Uppsatserna kan vara placerade i deras glas/vaser och de vill de säkert behålla. Blomstren däremot är det osäkert om de kan eller ska återanvända. Fråga så är ni säkra.

Vi hade blomsteruppsatser lagade i egna glas, och hade ju festen i sommarhuset så det var inget problem för oss.

Skrevet

Hei!

Synes kanskje det er litt rart å ta med hjem blomsteroppsatser som serveringsstedet har laget... I vårt bryllup er det også de som lager oppsatsene eller dekorasjonene, og det kunne ikke falle meg inn å ta de med hjem. Hadde vi laget dem ville det selvfølgelig vært en annen sak. Dersom du skal ta de med, må du ivertfall spørre først.

Lykke til!

Klem Vekten

Skrevet

Vi betalade en extra avgift för dekorering av lokal, de sa att vi kunde ta med oss blommorna hem men vi ville inte.

Ifall lokalen inte tar extra betalt (jag vet att det ofta är inbakat i priset) så tycker jag att det skulle kännas lite sniket. Men fråga kan man ju alltid göra och e de ok för dem så är det ju bra.

Skrevet

Ja det er jo fordi jeg ble litt usikker på hvordan det ville virke at jeg spurte dere.

Men saken er den at vi betaler ekstra kr. 30,- pr. kuvert som skal dekke blomster, hvite duker og servietter. Det er også slik at de har bestilt blomstene, de lager de ikke selv.

Men jeg er fremdeles usikker, så jeg vet ikke hva jeg gjør.

Jeg snakket med lokalet tidligere i dag, men da glemte jeg selvfølgelig å spørre om dette. Det var så mye annet nå på tampen.

Skrevet

Hei! :lol:

Jeg synes ikke det er noe galt i å spørre lokalet om du kan ta med blomstrene hjem. Men spørre først må du jo!

Det går sikkert i orden, hvis de ikke skal bruke de i et annet selskap dagen etter for eksempel!

Go for it!

Håper det går bra! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...