AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Samboer og jeg gifter oss av praktiske årsaker, og hadde egentlig tenkt å vies og bli ferdig med det, men fant ut at det uansett er en god anledning til å slenge sammen en vennefest. Blir ca. 20 gjester, kun venner, ingen familie. Halvparten fra meg og ham, de kjenner hverandre ikke fra før. Blir veldig uformelt, tenker typ tapas til mat (har uansett ikke plass til sitte ned-middag, hehe). Noen forslag til hva vi bør/kan gjøre under festen? Aktiviteter? Ting vi bør tenke på? Har aldri drømt om noe prinsessebryllup, men ble plutselig litt stressa for at jeg skal angre i ettertid på at jeg ikke gjorde det mer bryllupsaktig hvis det ender opp som en helt vanlig fest, liksom Anonymkode: a615b...17b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Praktiske årsaker? "Slenge sammen en vennefest"? Så romantisk. Det er nå alle andre aktiviteter som er i vanlige bryllup, som taler osv. Men det er kanskje litt rart i en sammenslengt vennefest som tilfeldigvis er et bryllup. Jeg vet ikke. Kanskje noen drikkeleker Anonymkode: 013a9...638
Missfitness Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 På 5/7/2018 den 21.08, AnonymBruker skrev: Praktiske årsaker? "Slenge sammen en vennefest"? Så romantisk. Det er nå alle andre aktiviteter som er i vanlige bryllup, som taler osv. Men det er kanskje litt rart i en sammenslengt vennefest som tilfeldigvis er et bryllup. Jeg vet ikke. Kanskje noen drikkeleker Anonymkode: 013a9...638 Klarte du ikke være mer seriøs? 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Quiz og festleker som løsner opp stemningen mellom de festdeltakerne som ikke kjenner hverandre så godt. Mat og evn musikk. Anonymkode: 9be80...fca
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #5 Skrevet 10. mai 2018 På 7.5.2018 den 19.09, AnonymBruker skrev: Samboer og jeg gifter oss av praktiske årsaker, og hadde egentlig tenkt å vies og bli ferdig med det, men fant ut at det uansett er en god anledning til å slenge sammen en vennefest. Blir ca. 20 gjester, kun venner, ingen familie. Halvparten fra meg og ham, de kjenner hverandre ikke fra før. Blir veldig uformelt, tenker typ tapas til mat (har uansett ikke plass til sitte ned-middag, hehe). Noen forslag til hva vi bør/kan gjøre under festen? Aktiviteter? Ting vi bør tenke på? Har aldri drømt om noe prinsessebryllup, men ble plutselig litt stressa for at jeg skal angre i ettertid på at jeg ikke gjorde det mer bryllupsaktig hvis det ender opp som en helt vanlig fest, liksom Anonymkode: a615b...17b Har egentlig lært at jeg er den samme med samme verdier, interesser og livssyn uansett alder. Trodde i hvert fall at noe skulle forandre seg ved meg psykisk etter at jeg fikk barn, men jeg er den samme. Så om du nå ønsker mest et slikt bryllup så kommer det mest sannsynlig til å være greit for deg om 20 år og. Anonymkode: b03b7...9c4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Skrevet 10. mai 2018 Les om bryllupet til The Anna Edit, en engelsk blogger. Hun hadde ett veldig uformelt land back bryllup som virket veldig koselig med mye smarte ideér. Anonymkode: 677ac...765 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #7 Skrevet 10. mai 2018 Jeg var på bryllupsfest en gang, de hadde hatt bittelite familiebryllup i et annet land tidligere. De viste film fra begges utdrikningslag som var aktiviteter av forskjellige slag. De hadde filmet forlovelsen som også ble vist samt bryllupet i utlandet ble vist. Dette var aktiviteten etter måltidet og før festen starta. Anonymkode: b03b7...9c4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 Takk for tips Hvis det ikke kom fram av den første posten, er jeg ikke spesielt romantisk anlagt, men føler meg litt ferdig med drikkeleker. God idé med quiz – både jeg og mannen elsker pubquiz, så det er jo midt i blinken Tar også gjerne imot konkrete forslag til noen kjappe bli kjent-leker til å begynne med, siden de to vennegjengene ikke kjenner hverandre fra før. Anonymkode: a615b...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå