AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Har nettopp fått med meg den nye (gamle?) hypen som er dette rensevannet, og lurte på om noen har tips til et ordentlig bra et? Er voksen, med problemhud. Ser Garnier er mye anbefalt, men jeg er generelt skeptisk til Garnier/L'oreal osv, for jeg får så innmari med kviser av de produktene. Er det noen som har tips? Anonymkode: 6c575...63c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Har brukt Garnier selv, uten at det ble noen krise. Men har gått over til rens man vasker av nå. Tror dét er mer effektivt for å rense huden.. Du kan selvsagt bruke micellar water for å fjerne sminke først om du vil. Hva med å prøve Bioderma? Apotekmerke, er visst det franskmennene bruker Anonymkode: 75aa9...ad9
Guidet Kvinne Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Garnier synes jeg er helt elendig. Jeg foretrekker rens man vasker av hjemme, og bruker servietter før trening/på hyttetur osv. Hadde tenkt å bruke Garnier i stedet for servietter, men den krever mange runder før sminken blir borte. Codage er også et fransk merke med gode serumer og masker, de har også et micellarvann. Jeg har ikke prøvd det selv, så jeg vet ikke hvordan det er. Jeg anbefaler dobbelrens, først oljerens (jeg elsker Micellar Oil fra Décleor) og så skum- eller gelérens. Av gelérenser er jeg veldig glad i den grønne fra Exuviance. Den er veldig effektiv, så du trenger egentlig ikke noen annen rens først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå