AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Noen som her erfaringer med elixir? Har hørt så mye bra, men det er jo så sinnsykt dyrt og mye forskjellige produkter. Er 22 og har ganske uren hud med store porer, sorte prikker og småkviser. Anonymkode: fb0e1...042
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Jeg er fornøyd med produktene. Rens bruker jeg fra et annet merke, men har Elixir Smoothing Cream, Green Tea kremen og anti acne pads. Niactilen bruker jeg ikke, men det pleier det å være tilbud på den, evt også at man får den med gratis. Begynn med rens og Smoothing Cream 10% f.eks. Den kremen må huden vende seg til, og den svir litt i begynnelsen. Anonymkode: ab7e7...36c
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Søk heller etter koreansk hudpleie med samme ingredienser så får du det mye mye billigere og med samme virkning. Zo Obagi er et like dyrt merke som Elixir, og du får "kopi" av deres kjente Anti acne pads fra korea som heter COSRX One Step Acne Pads i rød og hvit rund boks. Kjempe bra. Begynn med den, kjøp Effaclar fuktighetskrem på apoteket, og kutt ut melkeprodukter så vil du se huden din blir bedre:) Anonymkode: f3cb8...137
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Jeg ELSKER elixir! Anbefales dra innom en hudpleiesalong som fører merket så får du tips til hvilke produkter du burde bruke til huden din:) elixir reddet huden min Anonymkode: 370df...ee5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5 Skrevet 11. november 2018 Jeg bruker Elixir Niactil 4% (dagkrem) og Elixir acticlear (nattkrem). Dette har jeg gjort i et års tid nå. Jeg har slitt veldig mye med kviser i tidlig ungdom og også nå i 20-årene. Jeg gikk tidligere på tablettene roacutane som var det (eneste!) som hjalp, men jeg begynte desverre for sent med disse. Har fått masse arr som følge av kvisene. Jeg tok fire runder med laser for å få bort arrene i kombinasjon med elixir produktene. Jeg brukte først rense-kremen, men opplevde at huden ble altfor tørr og sluttet derfor med den. Jeg opplever elixir produktene som utrolig gode fuktighetskremer, men hverken laser eller produktene vil noen gang få bort arrene. Jeg fikk fortalt at elixir-produktene skulle hindre/minske kviser, men dette gjelder ikke på min hud. For meg hjelper det med sunn mat og sol og saltvann om sommeren:) Anonymkode: 6fc9e...009
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #6 Skrevet 11. november 2018 Elixir er kjempeflotte produkter men man må begynne forsiktig. Jeg har brukt smoothing kremen på 10%, padsene og niactil. Har også øyekremen og et serum. Slet mye med kviser før men nå har jeg nesten ingen. Husker huden ble værre da jeg begynte med produktene men etter et par mnd ble den bedre enn noensinne. desverre funket de ikke på mine store porer. Faktisk synes jeg porene mine ble ørlite grann større. Men helheten på huden min er ganske bra. Jevn hudtone, nok med fukt og ingen kviser. Anonymkode: ed3a8...1e0
Gjest Brunette89 Skrevet 25. november 2018 #7 Skrevet 25. november 2018 Jeg var så fantastisk heldig at jeg vant gratis hudprogram hos elixir. Jeg slet med rosacea og mørke prikker / kvisearr i hele ansiktet. Etter veiledning fra hudpleierne i elixir fikk jeg ett skreddersydd program , etter bare noen uker er rødheten dempet med over 50% og 98% av prikkene er helt borte . Ja det er dyrt, men jeg mener det absolutt er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #8 Skrevet 18. oktober 2019 Etter masse anbefalinger far dette Elixir har jeg kjøpt meg mine 3 første produkter fra www.chicastore.no idag! Gleder meg til å teste! Anonymkode: beb1c...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå