AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Er alenemor og har ikke mange å spørre om hjelp, nå har jeg en haug våte klær er redd skal bli ødelagt. Vaskemaskinen min (Samsung eco bubble) har funket fint selv om den er 4 år, i det siste har den stoppet opp midt i vasker men alltid avsluttet. Går av og kommer på etter noen timer. Nå skjedde det igjen men den har vært stopp siden igår, helt umulig å ta på maskinen. Ingen knapper virker. Har tømt vannet, renset filteret. Hva gjør jeg? Anonymkode: 17685...627
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Har du prøvd å dra ut kontakten og koble den til igjen? Anonymkode: f19d0...db9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Hva mener du med at den har stoppet, og deretter startet igjen etter noen timer? Håper virkelig at du ikke kjører maskinen om natta, eller når du ikke er hjemme? Det er brannfarlig som bare fy. Anonymkode: 43d94...d53
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Kan være en sperring inni en slange under maskinen, den som går til filter og t av filter. Er lett å se de slangene. Har ved flere anledninger mått løsne de for å fjerne småting som stopper vannet fra å renne skikkelig g dermed maskinen til å gå. Anonymkode: 831ed...de4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Kontakt butikken du kjøpte vaskemaskinen hos. Du har 5 års reklamasjonsfrist. Anonymkode: 12162...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå