Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke noe! Prøver å bli gravid. I forrige syklus hadde vi sex flere omkring eggeløsning. Fikk så en veeeldig svak positiv graviditetstest en dag den uken jeg skulle få mensen. Mensen kom til forventa tid... men blødde i nesten en hel uke og med brun utflod i nesten en uke etter det igjen. Nå har jeg passert tidspunktet for ny eggeløsning med et par dager, men fortsatt negativ eggeløsningstest. Please forklar dette for meg. Pleier å være super regelmessig. 

Anonymkode: b2198...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du opplevde nok en kjemisk graviditet, Altså en veldig tidlig Spontaabort. Veldig vanlig, og de færreste merker at det skjer, da mens kommer til vanlig tid, i noen tilfeller bare litt forsterket. Det kan og forklare hvorfor EL kanskje er noe for sen. Tok du EL test sist gang og? Man vet og at follikelfasen (altså fasen mellom mens og EL) kan endres og påvirkes av ulike faktorer, som f.eks stress, ernæring osv. Du vet og helt sikkert at EL ikke var før du begynte å teste? 
Det er uansett helt naturlig å ha senere EL innimellom, til og med å hoppe over en EL, spesielt om det var en kjemisk, da kroppen sikkert bruker litt ekstra tid på å komme seg i "gang" igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...