Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne lage en gulrotkake jeg kan imponere med i selskap i helgen. Noen tips? En god oppskrift, noe fint å pynte med osv. 😊 Skal helst ikke koste så mye å lage den, da jeg er student.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker litt varierende oppskrifter. Men når jeg rasper gulrøttene rasper jeg på de fineste hullene. Da kommer det mer væske fra gulrøttene og kaken blir saftig og får ekstra smak. 

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Bak selve kaken med mørk sirup og brunt sukker som søtning, med malt ingefær, nellik og kanel, samt litt sitronsaft! I ostekremen tar du smeltet hvit sjokolade :) 

AnonymBruker
Skrevet

Pynt den over hele med oste/smørkremroser laget med 1M tip 

Anonymkode: 0bbc8...16a

Skrevet

syns gulrotkakeoppskriften på det søte liv gir veldig god gulrotkake, godt tips med pynt som roser!

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Monstrum
Skrevet

Den desidert beste gulrotkaken jeg noen gang har spist er den oppskriften jeg bruker selv. 

Ligger på det søte liv sine sider og heter R.O.O.M. gulrotkake. :)

Skrevet

Anbefaler å raspe et lite eple (uten skall) og ha det i røra sammen med gulroten. Da blir kaka knallsaftig! 

Skrevet
6 timer siden, Skadeskutt skrev:

Den desidert beste gulrotkaken jeg noen gang har spist er den oppskriften jeg bruker selv. 

Ligger på det søte liv sine sider og heter R.O.O.M. gulrotkake. :)

Helt enig. Serverte den i bursdagsselskap nå i ettermiddag og som vanlig ble det tatt mye av den.

Skrevet

Tusen takk for masse tips! Da blir det kaken fra Det søte liv jeg lager 😊 Skal pynte etter beste evne, men tviler på at jeg klarer å lage roser, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...