Gå til innhold

Rød Mix 3 - rulletobakk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mye stigma mot dette merket med tobakk? Er ikke all røyking like farlig? Har hørt flere ganger at Rød Mix 3 bare er for alkoholikere og narkomane. Hvorfor? Poster under generell debatt fordi jeg er genuint nysgjerrig på svar om dette. 

Anonymkode: 2df88...d86

AnonymBruker
Skrevet

Det er like mye tull som at det bare er alkoholikere som drikker sprit :) 

Når jeg røkte så brukte jeg rød3, var bare smak og behag :) 

Anonymkode: 0a4c6...fec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rød Mix er kjent for å være "the strongest there is". Så det er kanskje derfor myten har oppstått. 

Anonymkode: 17289...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rød Mix er kjent for å være "the strongest there is". Så det er kanskje derfor myten har oppstått. 

Anonymkode: 17289...da4

Er dette tobakksmerket kjent for å være "verre" enn andre? Mtp nikotininnhold og all den andre dritten

Anonymkode: 2df88...d86

Skrevet

Det er sånn det blir med visse produkter. Det var jo en aftershave som i sin tid også fikk et tvilsomt rykte fordi alkoholikere drakk den i mangel av bedre vare.

Jeg betrakter egentlig all rullings (og bakesnus) som enda mer harry enn sine ferdigrullede og ferdigpakkede motstykker. Men når du sier det så er kanskje "Rød 3" den verste.

Skrevet

Jeg røyker rødmix og har aldri hørt noe spesielt om det. Langt de fleste jeg kjenner som røyker bruker faktisk rødmixen. 

Sterkeste tobakken er og har alltid vært karvet blad.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røkte rød 3 når jeg fremdeles sugde i meg den jævelskapen :P 

Anonymkode: 54e38...e5d

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er hverken alkoholiker eller narkoman, men mener at Rød Mix er den beste tobakken, og Rød Prince de beste sigarettene! 

Men ja, merker jo at det er litt fordommer, spesielt når jeg som ung jente drar fram rødmixen min... men, det bryr ikke meg! Jeg røyker det jeg vil!

Skrevet

Den har en distinkt lukt.

Et lite sammenligningseks her, 

Forestill deg noen du deler drosje med som røyker vanlig sigaretter - la oss si han er Axe parfyme bruker.

Og så deler du neste drosje med mr rød mix - han vil da til sammenligning være en feier som kom rett fra å ha feiet pipe nr 20 den dagen, og inn i drosjen på vei hjem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Røyking er i seg selv harry, men rulling er det verste av det verste. De eneste jeg vet om som fremdeles peiser på med rullings og rød mix er Hjørdis på 90 som har røykt siden tyskerne kom i 1940, bussjåfør Kåre med kols som ikke kan eller vil slutte, harry campingfolk fra Montebello, narkiser og tunge psykiatripasienter som kun har røyken å se frem til. All røyking er farlig, men rullings er faktisk verre enn sigaretter, og det stinker enda mer. 

Anonymkode: a7fa2...584

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Røyking er i seg selv harry, men rulling er det verste av det verste. De eneste jeg vet om som fremdeles peiser på med rullings og rød mix er Hjørdis på 90 som har røykt siden tyskerne kom i 1940, bussjåfør Kåre med kols som ikke kan eller vil slutte, harry campingfolk fra Montebello, narkiser og tunge psykiatripasienter som kun har røyken å se frem til. All røyking er farlig, men rullings er faktisk verre enn sigaretter, og det stinker enda mer. 

Anonymkode: a7fa2...584

Godt du ikke har fordommer liksom 😂

Anonymkode: 54e38...e5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...