Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller fake?

Anonymkode: 76b5d...993

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fake. Det er enkelt og greit bare en demonstrasjon av konformitet i praksis. Og siden de fleste har høy grad av konformitet så ser det ut som at det "fungerer" på de fleste, mens resten avskrives med at de ikke tror nok eller er sjeldene unntak, ol.

Anonymkode: 74118...d10

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fake. Det er enkelt og greit bare en demonstrasjon av konformitet i praksis. Og siden de fleste har høy grad av konformitet så ser det ut som at det "fungerer" på de fleste, mens resten avskrives med at de ikke tror nok eller er sjeldene unntak, ol.

Anonymkode: 74118...d10

Så ekte ut med Geir tangen 

Skrevet

Det finnes ekte hypnose, ja. Men det aller fleste er fake.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ekte ut med Geir tangen 

Det var noe av det mest pinlige jeg har sett! To frivillige, og han argumenterte med at ei politidame ikke ville late som?

Nei, det var noe av de tåpeøigste jeg har sett. Likte noe av det han gjorde i begynnelsen, men det der var bare ytterst pinlig. Han fortjente å ryke rett ut!

Anonymkode: 933a9...e22

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe av det mest pinlige jeg har sett! To frivillige, og han argumenterte med at ei politidame ikke ville late som?

Nei, det var noe av de tåpeøigste jeg har sett. Likte noe av det han gjorde i begynnelsen, men det der var bare ytterst pinlig. Han fortjente å ryke rett ut!

Er du bedre?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du bedre?

Er du Geir Tangen? :laugh: 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du Geir Tangen? :laugh: 

Svar meg du først og så skal jeg svare deg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært ekte så hadde det vært mye brukt til egen vinning. Latt folk gjøre alt mulig dritt, farlig og ulovlige ting for en. 

Anonymkode: ed458...217

Gjest Ingrid78
Skrevet

Hypnose i seg selv er ekte, jeg har brukt hypnose for en fobi blant annet. Og det er en utrolig behagelig opplevelse om man er sammen med noen som er rolige og kan dette. Showhypnose er vel litt så som så. Det som var på Norske talenter sist helg virket veldig lite ekte for min del. Det finnes de som klarer det på en bra måte og, men det er nok en del juks i mye av det. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar meg du først og så skal jeg svare deg ;)

Nei, jeg driver ikke med hypnose :)

Jeg tror det kan ha noe for seg, men de som blir hypnotisert må være villige. Jeg tror ikke jeg er i den kategorien.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg driver ikke med hypnose :)

Jeg tror det kan ha noe for seg, men de som blir hypnotisert må være villige. Jeg tror ikke jeg er i den kategorien.

Jeg er 20+ for ung til å være han :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan se sånn ut. Jeg er veldig skeptisk til alternativ medisin, så ble overrasket da jeg begynte å lese om hypnose og fant ut at virkningen er godt dokumentert og anerkjent av de fleste ekspertene på området. 

Her står det kort og greit om klinisk hypnose: http://news.psu.edu/story/141251/2014/03/18/research/probing-question-does-hypnosis-work 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært ekte så hadde det vært mye brukt til egen vinning. Latt folk gjøre alt mulig dritt, farlig og ulovlige ting for en. 

Anonymkode: ed458...217

Dette er vel en gammel myte fra da hypnose var noe sketchy menn på sirkus drev med. Man har ikke full kontroll over den som hypnotiseres, som man har trodd før, og man vil aldri kunne få noen til å gjøre noe de vet er galt. 

Anonymkode: 2b600...455

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 20+ for ung til å være han :P

:) like greit! 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:) like greit! 

Why)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...