AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Hadde eggløsning for to dager siden, sex rett før og under, og både i går og i dag har jeg hatt en skikkelig ekkel hodepine som ikke går vekk. Drikker masse vann, spiser nok, sover nok osv, er ingenting som hjelper på. Vet det er for tidlig til å merke noen symptomer men kan det ha sammenheng med mulig graviditet? Anonymkode: 6306a...886
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Det er nok ikke symptomer på graviditet du opplever så tidlig, men typiske symptomer på eggeløsning. Vi kvinner har jo mange hormoner i kroppen rundt denne tiden, og forandringer i disse kan føre til hodepine. Jeg har eggeløsnings hodepine i dag, og har dette hver syklus. Anonymkode: 303ad...02f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ikke symptomer på graviditet du opplever så tidlig, men typiske symptomer på eggeløsning. Vi kvinner har jo mange hormoner i kroppen rundt denne tiden, og forandringer i disse kan føre til hodepine. Jeg har eggeløsnings hodepine i dag, og har dette hver syklus. Anonymkode: 303ad...02f Ja, det er nok å gripe litt etter strå å tenke at det kan være graviditet... Er skikkelig irriterende, for jeg er kvalm og humørsyk også! Ble nettopp ferdig med mensenhelvete og så skal jeg jaggu meg ha det kjipt under eggløsning også!? Oh well, i det minste har jeg bra hud nå... -TS Anonymkode: 6306a...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå