Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Leser at operasjonen har gått relativt bra. La oss håpe han kommer gjennom dette og.

Skrevet

Den mannen har vært døende ganske lenge nå,

seige faen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Uavhengig av hva man mener om mannen og det han tror på og står for, så må jeg si at det står kolossal respekt av måten han gjennom mange år har levd med og kjempet mot ulike sykdommer.

Jeg har faktisk en viss forståelse for at dette er til inspirasjon for mange katolikker, slik man hører i all verdens nyhetssendinger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig. Man kan være enig eller uenig med måten han leder kirken på, men den mannen er utrolig seig. Krysser fingrene for at han greier seg denne gangen og.

Skrevet
Uavhengig av hva man mener om mannen og det han tror på og står for, så må jeg si at det står kolossal respekt av måten han gjennom mange år har levd med og kjempet mot ulike sykdommer.

Jeg har faktisk en viss forståelse for at dette er til inspirasjon for mange katolikker, slik man hører i all verdens nyhetssendinger.

Er det slik at de fleste med Parkinson bare legger seg ned og dør? Høres nesten slik ut.

Tror ingen mann i verden får bedre hjelp mot sykdommen enn akkurat paven.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det slik at de fleste med Parkinson bare legger seg ned og dør? Høres nesten slik ut.

Tror ingen mann i verden får bedre hjelp mot sykdommen enn akkurat paven.

Hvis du ikke har latt avatarhodepryden din skygge for mye for syn og hørsel, har du sikkert fått med deg at han har hatt besøk av flere enn Parkinson.

Ingen mann i verden har forresten eksponert kampen mot sykdommen bedre enn akkurat paven, heller.

:wink:

Skrevet

Hvis du ikke har latt avatarhodepryden din skygge for mye for syn og hørsel, har du sikkert fått med deg at han har hatt besøk av flere enn Parkinson.

Man kommer ikke på besøk til paven. Parkinson har fått audiens! :wink:

Skrevet

Syns de burde la rosinen pensjonere seg nå, er ikke mye liv igjen i skrotten :-?

Skrevet

Håper han overlever! Han er jo så kul i sin popemobil 8)

Blir alltid litt gladere når jeg ser paven på tv :)

Skrevet

Jeg håper han får slippe snart jeg. Det må da være lov til å kaste inn årene selv om man er pave..

Skrevet

Paven burde kanskje ha abdisert mens han ennå var i stand til å gjøre det....

Men det er en mann det står enoprm respekt av! Jeg håper den neste paven klarer å holde en rimelig stødig hand i sin pavegjerning, han har noe å leve opp til....

Gjest Anonymous
Skrevet

Paven har da ganske mange syke meninger syns nå jeg. På tide at den gammeldagse fyren der går av. Skulle ikke vært lov.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

*slettet* dobbeltpost

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er også uenig i masse av pavens/kirkens meninger, men jeg håper virkelig paven kommer seg gjennom dette. Det står virkelig respekt av den mannen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har stor respekt for Paven jeg, men artikkelen ble helt tilfeldig valgt.

Greia (som jeg synes er litt morsom) er linken, men den har tydeligvis ingen sett på. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...