Gå til innhold

menn


spying

Menn på Kvinneguiden  

1 stemme

  1. 1. Menn på Kvinneguiden

    • Useriøse burde bli sparket lettere og raskere ut.
      9
    • Greit at dere er her
      27
    • Dere har ingenting her å gjøre
      0
    • Invitasjon er noe som hadde passet bra
      0


Anbefalte innlegg

Lurer bare på en liten ting.

jeg er manngutt.

Er det greit at vi "innvaderer" deres sider?

virker på meg som at det er flest av mine likemenn her enn av de som denne siden egentlig er rettet mot.

kanskje vi egentlig skulle ha invitasjon for å kunne bli medlemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, vi trenger noen fra "den andre siden" her inne!

Helt greit å høre menns synspunkter på ting og tang.

Stå på, gutter :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit at det er menn her jeg, men det som av og til irriterer meg litt er at det er noen av mennene som er her inne fast som stadig maser og klager over typen diskusjoner, hva vi diskuterer, hvordan vi diskuterer etc. Det er så typisk kvinner liksom...

Og ja!!! På KVINNEGUIDEN diskuterer kvinner kvinneting, blandt annet! Vi diskuterer maskara, hofteholdere, mens, barn, bryllupp, menn, sex, klær og mote og barbering +++ Dersom man ønsker å diskutere biler og fotball, eller diskutere på mannevis (hva nå det betyr....) så kan man gå til en annen side og slutte å klage på at vi er kvinner på kvinneguiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

D er ikke akkurat politisk korrekt å nekte mennesker uansett kjønn adgang noen steder...Synes vi skal holde oss for gode til å diskriminere menn.

D finnes jo faktisk en hel del fine fyrer også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Invitasjon - hva mener du med det?

Mirabella

det jeg mener er at en kan ta eksempel på irc der en på enkelte chater må bli invitert til chaten av en annen erfaren bruker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å høre guttas synspunkter :)

Men det er mange useriøse "innskrivere" her også som heller burde finne på noe helt annet ennå kommentere i "typisk kvinner"-stilen osv. Klart vi diskuterer ting som opptar kvinner! Det er direkte ufint å kritisere kvinner i seg selv og kvinners meninger fra mannens side i dette forumet. Da kan de heller starte en "gubbeklubb" og klapre med brødsaksa der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å ja - jeg har nå mest sansen for å "trampe i salaten" jeg da... :ler:

Vel, jeg har gitt mange av mine synspunkter vedr. "tvungen registrering" i en annen debatt, og har ikke endret mening. Det er klart det kan være irriterende når folk ikke "oppfører" seg slik man helst hadde sett - men jeg syns det hadde vært ufattelig trist om man skulle drive slik diskriminering/utestengning. Jeg anser "åpne diskusjoner" for å ha flere fordeler enn "stengte".

Mirabella :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg absolutt velegnet for dette forumet. Jeg bare menger meg med damene, så ser de ikke forskjell en gang, der jeg kommer med min rosa håndveske fra Cristian D'ior og min hvite bluse fra Dolce & Gabbana. Neglene står selvfølgelig til vesken, da jeg har dratt en Beckham - selve ikonet på MANN! Jeg elsker å snakke om mascara og alle disse andre greiene, og derfor alltid befinner meg på de sidene. Man holder seg stort sett på de sidene man føler seg hjemme, gjør man ikke......? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere lar være å slenge dritt om jenter og jenteting (som Aline sa), så har jeg ingenting i mot at det er menn på KG. Bare koselig det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...